مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 5 =

خرید اینترنتی میوه رامبوتان با قیمت عالی

آنچه در این مقاله میخوانید.....

رامبوتان چه طعمی دارد؟مواد تشکیل دهنده رامبوتان:خرید عمده رامبوتان با قیمت مناسب:تاثیر رامبوتان بر بدن انسان:خواص رامبوتان:قیمت بسته 200 گرمی رامبوتان

خرید اینترنتی میوه رامبوتان با قیمت عالی و با کیفیت می تواند به صرفه جویی در زمان کمک کند. میوه رامبوتان توسط مراکز عمده فروشی بصورت بسته بندی شده و با نرخ بسیار پایین تر صورت می گیرد. برای اطلاع از لیست قیمت رامبوتان می توانید به سایت های آنلاین مراجعه کرد.

خرید اینترنتی میوه رامبوتان
میوه رامبوتان 

رامبوتان چه طعمی دارد؟

گوشت سفید شفاف آن دارای طعم شیرین و در عین حال خامه ای است و حاوی دانه ای در وسط آن است.

مواد تشکیل دهنده رامبوتان:

میوه رامبوتان سرشار از ویتامین ها ، مواد معدنی و ترکیبات مفید گیاهی است.گوشت آن حدود ۱٫۳ تا ۲ گرم فیبر دارد که مشابه آنچه در همان مقدار سیب ، پرتقال یا گلابی پیدا می کنید.همچنین سرشار از ویتامین C است ، یک ماده مغذی که به بدن شما کمک می کند تا آهن رژیم غذایی را راحت تر جذب کند. این ویتامین همچنین به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند و از سلول های بدن شما در برابر آسیب محافظت می کند.رامبوتان حاوی مقدار خوبی از مس است، که در رشد و نگهداری مناسب سلول های مختلف از جمله استخوان ها ، مغز و قلب شما نقش دارد.

خرید عمده رامبوتان با قیمت مناسب:

خرید عمده رامبوتان
رامبوتان

خرید عمده رامبوتان با قیمت مناسب توسط مراکز فروش میوه و تره بار صورت می گیرد. فروش عمده رامبوتان با مقدار بالا با نرخ بسیار کمتری صورت می گیرد و از نظر هزینه برای مشتری بسیار مقرون به صرفه است. واردکنندگان  میوه رامبوتان بصورت مستقیم با مراکز خرید در ارتباط است و چون واسطه ای وجود ندارد این مراکز با قیمت بسیار مناسب محصول را دریافت می کنند و به بازار ارائه می کنند.

تاثیر رامبوتان بر بدن انسان:

مقادیر کمتری منگنز ، فسفر ، پتاسیم ، منیزیم ، آهن و روی را نیز ارائه می دهد. خوردن ۳٫۵ انس (۱۰۰ گرم) – یا حدود چهار میوه – ۲۰٪ از نیاز روزانه مس شما و ۲تا ۶ درصد از مقدار توصیه شده روزانه سایر مواد مغذی را تأمین می کند.تصور می شود که پوست و بذر رامبوتان منابع غنی از مواد مغذی ، آنتی اکسیدان ها و سایر ترکیبات مفید هستند. اگرچه برخی افراد آنها را می خورند ، اما در حال حاضر هیچ خوراکی محسوب نمی شوند در حقیقت ، آنها حاوی ترکیبات خاصی هستند که ممکن است برای انسان سمی باشند. بو کردن دانه ها ممکن است این اثرات را کاهش دهد و به نظر می رسد افراد برخی از فرهنگ ها آنها را به این روش مصرف می کنند.

درست مثل اکثر میوه ها ، رامبوتان ممکن است از افزایش وزن جلوگیری کرده و به مرور زمان باعث کاهش وزن شود این می تواند به شما برای طولانی تر ماندن کمک کند، که ممکن است احتمال پرخوری شما را کاهش داده و باعث کاهش وزن به مرور زمان شود. فیبر محلول در رامبوتان می تواند در آب حل شود و ماده ای شبیه ژل را در روده شما ایجاد کند که به کند شدن هضم و جذب مواد مغذی کمک می کند. همچنین می تواند منجر به کاهش اشتها و احساس پر از احساس شود.

علاوه بر این ، رامبوتان حاوی مقدار زیادی آب است و می تواند به شما در هدر رفتن شما کمک کند ، که ممکن است بیشتر از پرخوری و کاهش وزن جلوگیری کند

خواص رامبوتان:

خواص رامبوتان
  • لاغری و کاهش وزن
  •  جوان سازی پوست صورت
  •  درمان شوره سر
  •  درمان ریزش مو
  • دیابت و قند خون
  • معده و دستگاه گوارش
  • یبوست و اسهال
  •  پوکی استخوان
  •  ضد میکروب طبیعی
  •  تقویت سیستم ایمنی بدن
  •  کلسترول خون و قلب
  •  درمان کم خونی
  •  افزایش باروری مردان

قیمت بسته ۲۰۰ گرمی رامبوتان

قیمت بسته ۲۰۰ گرمی رامبوتان به کیفیت این محصول بستگی دارد، به علت گران شدن ارز نرخ بالایی دارد. در این سایت نیز می توانید رامبوتان را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت باورنکردنی سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن به سفارش شما رسیدگی کامل شود.

مرتضی خوشخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مرتضی خوشخو

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09103404739

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tidafruit@

instagram icon اینستاگرام: tidafruit@

email icon ایمیل: tidafruits@gmail.com

مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 6 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

گفت و گورا شروع کنید...
سلام چطور میتونم راهنمایی تون کنم؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
Call Now Buttonتماس بگیرید