مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 5 =

نرخ روز آووکادو سیاه باکیفیت

آنچه در این مقاله میخوانید.....

نحوه کاشت هسته میوه آووکادومرکز توزیع آووکادو سیاه مرغوب

آووکادو یکی از میوه های بسیار مفید می باشد که معمولا جز میوه های استوایی بوده و در کشور کمیاب است. جهت اطلاع از نرخ روز آووکادو سیاه با کیفیتی عالی، می توانید از طریق وب سایت اینترنتی ما به تمامی اطلاعات محصول، دست پیدا کنید.
تمامی محصولات ما به صورت تضمین شده به صورت کاملا بهداشتی با قیمتی مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

نرخ روز آووکادو سیاه باکیفیت

نحوه کاشت هسته میوه آووکادو

نحوه کاشت هسته میوه آووکادو کاشت درخت آووکادو بسیار راحت و آسان می باشد و می توان به راحتی در باغچه و حتی در گلدان آن را پرورش داد.برای کاشت آووکادو ابتدا باید میوه آن را به دو نیم تقسیم کنیم به طوری که آسیبی به دانه وارد نشود. هسته را به خوبی با آب سرد شسته و خشک می کنیم.
سپس ۴ عدد خلال دندان را در داخل هسته فرو می بریم که آماده قرار گرفتن روی لیوان باشد. بهتر است لیوان شیشه ای و آب ریخته شده در آن تا لبه لیوان باشد. لبه لیوان باید به گونه ای باشد که هسته به راحتی داخل آن جا شود.سپس هسته خلال زده را روی لیوان قرار می دهیم به این صورت که نصف هسته داخل آن باشد.
حتما نوک هسته رو به بالا باشد در غیر این صورت آووکادو رشد نمی کند.لیوان را در جایی ثابت و نزدیک پنجره با نور کم می گذاریم تا  زمانی که هسته ریشه بزند و رشد کند. هر چند روز آب لیوان باید عوض شود زیرا باکتری ها مانع رشد آن می شوند. چند هفته طول می کشد تا هسته جوانه بزند.
پس از گذشت ۱۴ الی ۲۰ روز لایه قهوه ای هسته چروک می شود و دانه شروع به شکاف می کند.پس از گذشت چند هفته دیگر ریشه تبدیل به جوانه می شود.
پس از اینکه ریشه به ۵ سانتی متر رسید، باید آن را به گلدان مناسبی انتقال دهید. گلدان باید حداقل با ارتفاع ۳۰ و قطر ۲۰ باشد. خاک نیز باید سبک و دارای کود مناسبی باشد.ته گلدان باید سوراخ باشد تا آب اضافی از آن رد شود. دو سوم از هسته را در خاک کاشته و روی آن خاک می ریزیم تا پر شود.
حالا گلدان باید آبیاری شود و در جایی گرم و پر نور قرار گیرد. نهال آووکادو تا چند ماه اول بهتر است در معرض نور مستقیم قرار نگیرد تا به خوبی رشد کند.بهتر است پس از هر بار خشک شدن خاک، گیاه را آبیاری کنید.
برگ های زرد نشان دهنده آبیاری زیاد می باشد. آووکادو با توجه به اینکه میوه استوایی می باشد، باید در محیطی مرطوب رشد کند. از این اگر در  آّ و هوای مرطوب زندگی می کنید، می توانید این درخت را در باغچه خارج از منزل پرورش دهید.

مرکز توزیع آووکادو سیاه مرغوب

مرکز توزیع آووکادو سیاه مرغوب مرکز توزیع آووکادو سیاه این محصول را با کیفیتی مرغوب در اختیار مشتریان قرار می دهد. با توجه به اینکه بیشتر افراد، طرفدار  خرید اینترنتی هستند و می خواهند در وقت و هزینه های اضافی صرفه جویی کنند، ما سایت هایی را جهت مراجعه آنلاین برای شما ایجاد کردیم تا خریدی آسان داشته باشید.

  • تبلیغات:
  1. کنسانتره آناناس
  2. و ترش که با موز پیوند زده شد چه مزه ای دارد؟
  3. توت فرنگی های تولید شده به رنگ زرد در تایر خودرو
  4. فواید زردآلو خشک چیست؟
  5. نوعی لیم
مرتضی خوشخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مرتضی خوشخو

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09103404739

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tidafruit@

instagram icon اینستاگرام: tidafruit@

email icon ایمیل: tidafruits@gmail.com

مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

گفت و گورا شروع کنید...
سلام چطور میتونم راهنمایی تون کنم؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
Call Now Buttonتماس بگیرید