مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 1 =

توزیع انواع آووکادو شمسی

آنچه در این مقاله میخوانید.....

زمان مناسب جهت قلمه زدن درخت آووکادوفروشنده بهترین آووکادو شمسی

توزیع انواع آووکادو شمسی به صورت مستقیم و عمده و کلی در بازار انجام می شود. خریداران و مشتریان می توانند برای خرید کلی این محصول با ارزانترین و مناسب ترین قیمت، سفارشات خود را در این سایت ثبت کنند. برای ثبت سفارش کافیست بر روی دکمه خرید کلیک کنید.

همچنین اگر می خواهید اطلاعات بیشتری به دست آورید و این محصول را در تناژهای بالاتر خریداری نمایند، در این صورت می توانید با راه های ارتباطی درج شده در سایت با ما در تماس باشید. 

توزیع انواع آووکادو شمسی

زمان مناسب جهت قلمه زدن درخت آووکادو

زمان مناسب جهت قلمه زدن درخت آووکادو درخت آووکادو از جمله درخت هایی است که به تازگی کاشت و پرورش آن در ایران رایج شده است. به همین دلیل بسیاری از افراد در مورد نحوه کاشت و پرورش آن اطلاعات لازم را ندارند. به ویژه اینکه زمان مناسب برای تکثیر و قلمه زنی این گیاه چه زمانی است و چگونه می توان آن را انجام داد، بسیار مهم و ضروری است. از این رو، در ادامه به بررسی زمان مناسب جهت قلمه درخت آووکادو و شیوه انجام آن می پردازیم. 
زمان مناسب و درست برای قلمه زدن درخت آووکادو زمانی است که که درخت هنوز اولین تحریک رشدی بهاره خود را انجام نداده است. اگر در این زمان برای قلمه زدن استفاده شود، بهترین و مناسب ترین نتیجه را می توان به دست آورد. چرا که در این زمان شاخه های درخت دارای بیشترین مقدار نشاسته ذخیره ای می باشد و از این رو، دارای چوبی سخت و سفت می باشد. در این زمان، می توان ۵ سانتی متری انتهای شاخه مورد نظر را برای قلمه زدن قطع کرد. سپس با استفاده از ابزارهای مخصوص تمامی برگه های شاخه را حذف کنید. با این حال، بخشی از دمبرگ که بر روی چوب پیوند قرار دارد، باید حفظ شود. 
بعد از این که قلمه را انجام دادید، می توانید آن را در خاک مناسب و مفید که برای این منظور تهیه شده است، بکارید. ولی اگر می خواهید شاخه قلمه زده شده را نگهداری کنید، در آن صورت، این شاخه را در درون یک کیسه پلاستیکی قرار داده و در درون یخچال بگذارید. به این صورت می توانید آن را برای مدتی نگهداری کنید و در زمان مناسب اقدام به کاشت نماید. 

فروشنده بهترین آووکادو شمسی

فروشنده بهترین آووکادو شمسی فروشنده بهترین آووکادو شمسی این محصول را به صورت کلی در بازار توزیع و به فروش می رساند. توزیع آووکادو به صورت کلی و عمده سبب کاهش قیمت نهایی محصول و در نتیجه افزایش رونق بازار خرید و فروش آن می گردد. خریداران و مشتریان می توانند با استفاده از سایت ما این محصول را به صورت مستقیم از فروشنده آن خریداری نمایند. 

مرتضی خوشخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مرتضی خوشخو

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09103404739

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tidafruit@

instagram icon اینستاگرام: tidafruit@

email icon ایمیل: tidafruits@gmail.com

مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

گفت و گورا شروع کنید...
سلام چطور میتونم راهنمایی تون کنم؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
Call Now Buttonتماس بگیرید