مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 5 =

فروشنده بهترین زغال اخته آبی عمده

آنچه در این مقاله میخوانید.....

خواص زغال اخته آبی را بشناسیدقیمت خرید زغال اخته آبی به صورت عمده

زغال اخته آبی یا بلوبری از میوه های بسیار خوشمزه خانواده توت می باشد که به دلیل طعم به خصوصی که دارد در سراسر جهان شناخته شده می باشد. این میوه طعمی شیرین داشته و میوه ای اسیدی است. آب این میوه نیز کاربرد زیادی دارد و جزء آبمیوه های محبوب است. فروشنده بهترین زغال اخته آبی عمده این محصول را با کمترین قیمت ممکن و به صورت تازه به بازار ارائه کرده است و خریداران می توانند به راحتی آن را سفارش دهند و در مکان مورد نظرشان دریافت کنند.

فروشنده بهترین زغال اخته آبی عمده

خواص زغال اخته آبی را بشناسید

خواص زغال اخته آبی را بشناسید

زغال اخته آبی همچون بسیاری از میوه های حاوی مقادیر قابل توجهی ویتامین است. از جمله این ویتامین ها می توان به ویتامین K و C اشاره کرد. این محصول همچنین دارا مقادیر بالایی فیبر و عنصر معدنی منگنز است و مهم نر از همه این موارد حاوی آنتی اکسیدان های بسیار قوی از جمله گالیک اسید، زآگزانتین، لوتئین و رسوراترول است که یکی از وجه تمایزهای این میوه به شمار می آید.

با وجود ترکیبات ذکر شده در این میوه، برخی از خواص آن به قرار زیر است :

تقویت توانایی مغز : ترکیبات فنولی موجود در این میوه از جمله اسید گالیک محافظ بسیار مناسبی برای سلول های عصبی است و از تخریب و اکسیداتیو شدن آنها جلوگیری می کند.

ضد پیری : این میوه علاوه بر داشتن آنتی اکسیدان های قوی که در سلامت سلول ها نقش دارند به دلیل داشتن ترکیبی به نام پروآنتوسیانیدین که به طور اختصاصی در کند کردن روند پیری نقش دارد می تواند به عنوان میوه ضد پیری شناخته شود.

کمک به هضم غذا : بلوبری یا زغال اخته آبی حاوی مقادیر بالایی فیبرهای محلول و نامحلول است و به همین جهت می تواند در سلامت دستگاه گوارشی و افزایش ماندگاری غذا در آن که منجر به هضم بیشتر می شود موثر باشد.

کمک به سلامت قلب : زغال اخته می تواند تا ۳۳ درصد خطر حمله قلبی را کاهش دهد که این مساله به نقش آن در کاهش کلسترول موجود در خون بر می گردد.

موثر در کاهش وزن : این میوه به دلیل داشتن شاخص گلیسمی پایین و میزان فیبر بالا می تواند در رژیم های غذایی به منظور کاهش وزن گنجانده شود.

قیمت خرید زغال اخته آبی به صورت عمده

قیمت خرید زغال اخته آبی به صورت عمده

قیمت زغال اخته آبی رابطه مستقیمی با میزان عرضه و تقاضای موجود برای آن دارد. این میوه میزان تولید بالایی در کشور نداشته و تنها در برخی مناطق شمالی پرورش می یابد به همین دلیل از عرضه کمی برخوردار است همچنین به دلیل خواص بالای آن تقاضای زیادی برای ان میوه وجود دارد که در نهایت منجر به افزایش قیمت آن می شود. کیفیت این میوه از نظر تازگی نیز بر قیمت این محصول تاثیر زیادی دارد و میوه های تازه تر از قیمت بالاتری برخوردارند.

فروش زغال اخته توسط عرضه کننده این محصول به بازار به صورت عمده انجام می شود و خریداران عمده این محصول از هر گوشه ایران می توانند آن را سفارش داده تا در بسته بندی مناسب این میوه برای آنها ارسال شود.

مرتضی خوشخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مرتضی خوشخو

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09103404739

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tidafruit@

instagram icon اینستاگرام: tidafruit@

email icon ایمیل: tidafruits@gmail.com

مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

گفت و گورا شروع کنید...
سلام چطور میتونم راهنمایی تون کنم؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
Call Now Buttonتماس بگیرید