مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 2 =

قیمت هر کیلو بلوبری تازه اعلا

آنچه در این مقاله میخوانید.....

تأثیر مصرف بلوبری بر سلامت مغزخرید کلی بلوبری تازه بسته ای

بلوبری تازه و اعلا از جمله میوه های خوشمزه ای می باشد که بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است و از خواص زیادی برخوردار می باشد. از جمله آنها می توان به وجود آنتی اکسیدان های زیادی در بدن اشاره کرد که منجر به کاهش خطرات بیماری های مختلف در بدن خواهد شد. بنابراین به شیوه های گوناگونی در بازار مورد خرید و فروش قرار می گیرد و قیمت هر کیلو بلوبری تازه با توجه به نوسانات بازار و نحوه خرید آن تعیین می گردد.

قیمت هر کیلو بلوبری تازه اعلا

تأثیر مصرف بلوبری بر سلامت مغز

تأثیر مصرف بلوبری بر سلامت مغز مصرف بلوبری با توجه به داشتن ویتامین ها و آنتی اکسیدان های زیادی که دارد اثر بسیار بالایی بر سلامت بدن به خصوص سلامت مغز خواهد داشت که از جمله آنها آنتی اکسیدان های می باشد که دارای فلاونوئیدها هستند.
بنابراین به طور کلی می توان گفت استفاده از بلوبری فواید زیادی برای سلامت مغز دارد که برخی از این فواید به شرح زیر است:

  1. کاهش خطر زوال عقل: با توجه به این که استفاده از بلوبری یا عصاره آن تا حد زیادی منجر به بهبود فعالیت مغز، جریان خون و حافظه می گردد به همین دلیل خوردن این میوه و نوشیدنی آن منجر به کاهش خطر زوال عقل خواهد شد.
  2. کاهش تاثیرات آلزایمر: استفاده از این میوه با توجه به آنتی اکسیدان های که دارد از فواید زیادی در بهبودی حافظه و عملکرد شناختی افراد سالمند دارد و به همین دلیل استفاده از این میوه موجب کاهش تاثیرات آلزایمر خواهد شد.
  3. تقویت سلول های مغز: با مصرف روزانه بلوبری به میزان قابل توجهی شاهد تولید سلول های مغز در هیپوکامپ خواهید بود که در مغز وظیفه تولید این سلول ها را دارد.
  4. تقویت حافظه و تمرکز: خوردن این میوه مقوی تا حد زیادی موجب بهبود تمرکز و حافظه بعد از گذشت ۵ ساعت خواهد شد چرا که منجر به انتقال خون و اکسیژن به مغز می گردد و بدین ترتیب مغز را فعال نگه خواهد داشت. 
  5. کاهش افسردگی و سلامت مغز: خوردن این میوه با توجه به افزایش میزان سروتونین در مغز منجر به کاهش افسردگی خواهد شد که به سلامت مغزمنتهی می گردد.

خرید کلی بلوبری تازه بسته ای

خرید کلی بلوبری تازه بسته ای امروزه با توجه به فواید بسیار زیاد بلوبری استفاده از آن در بین مردم بالا می باشد و به همین جهت خرید کلی بلوبری بسته ای و فله به شیوه های مختلفی انجام می گیرد تا به راحتی در دسترس مشتریان قرار گیرد.
 از جمله روش های توزیع این میوه می توان به فروش حضوری و اینترنتی آن اشاره کرد که شیوه خرید و فروش آن نیز بر قیمت بلوبری اعلا هم موثر است.

معمولا استقبال از خرید اینترنتی این محصولات در بین مردم بسیار بالاتر است چرا که این نوع خرید فواید بسیار زیادی برای مشتریان ایجاد خواهد کرد.

مرتضی خوشخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مرتضی خوشخو

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09103404739

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tidafruit@

instagram icon اینستاگرام: tidafruit@

email icon ایمیل: tidafruits@gmail.com

مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

گفت و گورا شروع کنید...
سلام چطور میتونم راهنمایی تون کنم؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
Call Now Buttonتماس بگیرید