مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 1 =

مرکز توزیع آووکادو کنیایی بسته بندی

آنچه در این مقاله میخوانید.....

بررسی انواع بسته بندی آووکادو کنیاییشرکت پخش آووکادو کنیایی بسته بندی

آووکادو یکی از مفیدترین میوه‌های روی زمین است. آووکادو کنیایی بسته بندی را می‌توان پادشاه سس‌ها نامید ، چراکه تهیه سس با آن در رستوران‌ها و مهمانی‌ها در سراسر جهان مرسوم است. البته این گلابی نه‌چندان زیبا اما مفید مصرف بسیار زیادی دارد و می‌توانید از آن در تهیه سالاد یا حتی کیک شکلاتی هم استفاده کنید.

مرکز توزیع آووکادو کنیایی بسته بندی

بررسی انواع بسته بندی آووکادو کنیایی

بررسی انواع بسته بندی آووکادو کنیایی آووکادو کنیایی دارای بسته بندی های سبز کنیایی کارتن های صورتی و سبز با وزن ۲۵۰گرم به فروش میرسند.آووکادو درختی است که در مناطق گرم و استوایی رشد می‌کند و میوه‌ای سبزرنگ با شکل و شمایل گلابی دارد. شاید به همین دلیل است که به آووکادو «گلابی تمساح» هم می‌گویند؛ چراکه رنگ سبز و پوست آن شما را به یاد تمساح می‌اندازد. درخت آووکادو بومی آمریکای مرکزی است اما امروزه در کشورهای زیادی مانند هند، استرالیا و ایران هم کاشته می‌شود.

نهال‌های این درخت در دهه ۱۳۴۰ شمسی از اکوادور به ایران وارد شدند و پس از مدتی با تطبیق با آب‌وهوای منطقه، ثمره مطلوبی را به کشاورزان و باغداران تحویل دادند. آووکادو دارای خواص بسیار زیاد است و ویتامین‌ها و مواد معدنی بسیار زیادی دارد.

میزان پتاسیمی که در این میوه ی خدشمزه و پرخاصیت وجود دارد حتی از موز هم بیشتر است. البته آووکادو را به تنهایی مصرف نمی‌شود اما از ترکیب آن می‌توان غذاها و خوردنی‌هایی خوشمزه و مقوی تهیه کرد که اسموتی، سس، پوره و املت حتی کیک از آن جمله‌اند.

در صورتی که تا به حال از آووکادو استفاده نکرده اید توجه داشته باشید که محصول نارس این میوه به رنگ سبز بوده و زمانی که آماده مصرف می‌شود رنگ پوست آن به تیرگی تمایل پیدا می‌کند و لکه های مشکی رنگ روی سطح آن بوجود می‌آید یا کاملا سیاه می‌شود.

همچنین میوه رسیده دارای بافت نرم بوده و در صورتی که آن را محکم فشار دهید به داخل فرو می‌رود. اگر میوه خیلی سفت است هنوز آماده مصرف نیست. به مدت یک تا دو هفته آن را در دمای اتاق قرار دهید تا آماده مصرف شود

اسیدهای چرب لینولئیک و لینولنیک به مقدار کم در آووکادو وجود دارند که هر دو از اسیدهای چرب ضروری هستند و چون جزو چربی‌های غیراشباع هستند، مضرات اسیدهای چرب اشباع را ندارند و مصرف منظم آنها از واکنش‌های التهابی که زمینه‌ ساز ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها می باشند ، پیشگیری می‌کند. مصرف منظم آووکادو تا حد قابل‌ ملاحظه‌ ای خطر ابتلا به سرطان پروستات را نیز کاهش می‌دهد.

شرکت پخش آووکادو کنیایی بسته بندی

شرکت پخش آووکادو کنیایی بسته بندی شما مخاطبان عزیز و گرامی می توانید برای خرید و ثبت سفارش از شرکت و فروشگاه معتبر استوایی ها از اینجا اقدام فرمایید ‌.

افروشگاه استوایی ها ، مسئولیت پخش آووکادو کنیایی و توزیع آووکادو کنیایی را بر عهده دارد دیگه چی از این بهتر پس میتونید با خیالی آسوده ، راحت و مطمئن این میوه ی خوشمزه و مقوی را خرید کنید و از خوردن اون نهایت لذت رو ببرید.


مرتضی خوشخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مرتضی خوشخو

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09103404739

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tidafruit@

instagram icon اینستاگرام: tidafruit@

email icon ایمیل: tidafruits@gmail.com

مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

گفت و گورا شروع کنید...
سلام چطور میتونم راهنمایی تون کنم؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
Call Now Buttonتماس بگیرید