مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 1 =

واردات میوه آووکادو کنیا به ایران

آنچه در این مقاله میخوانید.....

100 گرم آووکادو چقدر کالری دارد؟بازار فروش آووکادو کنیا

 آیا میدانید که این میوه سرشار از پروتئین و چربی است و استفاده آن باعث شادابی و طراوت پوست میشود و با ترکیباتی که با آن میشود میتوانید موهای خود را نرم و براق کنید.

آووکادو کنیا به ایران جزو واردات کشور ما است. این میوه جزو پرخاصیت ترین میوه هایی است که برای بدن استفاده زیادی دارد. و برای بسیاری از بیماریها مفید است. کنیا یکی از کشورهای آفریقایی می باشد.آووکادو را در بسته بندی های مختلف  خریداری کنید.

واردات میوه آووکادو کنیا به ایران

۱۰۰ گرم آووکادو چقدر کالری دارد؟

100 گرم آووکادو چقدر کالری دارد؟ هر ۱۰۰ گرم آووکادو ۱۶۰ کیلوکالری انرژی دارد و ۵۳/۸کربوهیدرات دارد و حدود۰/ ۶۶ درصد گرم قند دارد و ۷/۶ گرم فیبر دارد و دیگر ویتامین ها را که بسیار زیاد هستند و این میوه از نظر مواد معدنی و ویتامین ها بسیار غنی است و برای کسانی که رژیم لاغری دارند به خاطر چربی بالا توصیه نمی شود ولی برای افرادی که قصد چاق شدن دارند بهترین گزینه است. واردات میوه آووکادو به کشور ما صورت میگیرد.

این میوه برای کسانی که بیماری قلبی دارند توصیه میشود. ترکیبات موجود در میکادو می‌تواند سلول‌های سرطانی و پیش سرطانی را که عامل ابتلا به سرطان دهان هستند از بین ببرد. این میوه مانند روغن زیتون می ماند و اسید فولیک دارد و از سرطان پستان جلوگیری می کند. در این میوه مقادیر زیادی آنتی اکسیدان وجود دارد و از سرطان و پیری زودرس و چروک پوست جلوگیری می‌کند. از این میوه در سالاد می‌توان استفاده کرد زیرا باعث جذب بیشتر مواد داخل سالاد می شود.

به خاطر مقادیر بالای فولات در این میوه سکته قلبی تا حد زیادی کنترل می شود. این میوه سرشار از پروتئین و چربی است و برای پوست بسیار مفید است و پوست را شاداب می کند. استفاده از این میوه به صورت رنده شده با روغن زیتون و زرده تخم مرغ باعث می شود که موها نرم و براق شود در بعضی از کشورها از این میوه برای داخل غذاها و ساندویچ ها استفاده می کنند و بعضی دیگر با شکر آب لیمو دسر درست می کنند.

بازار فروش آووکادو کنیا

بازار فروش آووکادو کنیا بازار فروش آووکادو بسیار خوب است زیرا این میوه هم خاصیت بالایی دارد و هم قیمت مناسبی دارد. این میوه با ارزش از کشور کنیا به ایران آورده میشود. کشور کنیا یک کشور آفریقایی است.

این میوه در بسته بندیهای شیک آماده شده است و به فروش میرسد. این نوع میوه در درمان بسیاری از بیماریها مفید واقع میشود. آووکادو خاصیت های زیادی برای پوست دارد و از پیری زودرس جلوگیری میکند و جلو سکته مغزی را میگیرد.

مرتضی خوشخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مرتضی خوشخو

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09103404739

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tidafruit@

instagram icon اینستاگرام: tidafruit@

email icon ایمیل: tidafruits@gmail.com

مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

گفت و گورا شروع کنید...
سلام چطور میتونم راهنمایی تون کنم؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
Call Now Buttonتماس بگیرید