مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 6 =

استعلام قیمت آووکادو مرغوب شمال

آنچه در این مقاله میخوانید.....

خواص میوه آووکادو برای رحمفروش بی واسطه آووکادو شمال

آووکادو درختی است که زیستگاه اصلی آن کشورهای آمریکای مرکزی و جنوبی بوده است. این درخت رشد سریعی دارد و برگ های آن همیشه سبز رنگ است. میوه این درخت شبیه گلابی است و از خواص و مواد مغذی فراوانی برخودار است. نهال این میوه در دهه چهل وارد کشور شد و در شمال کشور تکثیر و کاشته شد. آووکادو شمال از مرغوبیت ترین آووکادو های بازار محسوب می شود.

استعلام قیمت آووکادو مرغوب شمال

خواص میوه آووکادو برای رحم

خواص میوه آووکادو برای رحم درخت آووکادو در ۱۰ سال گذشته علاوه بر شمال در مناطق جنوب نیز کشت این درخت رواج پیدا کرده و با واردات بذر آن از کشور های آمریکایی به کاشت و تکثیر این درخت پرداخته اند. میوه آووکادو دارای خواص درمانی و بهداشتی فراوانی است. این میوه دارای مواد معدنی نظیر روی، منیزیم، کلسیم، آهن و ویتامین های از خانواده B است. آووکادو دارای فولیک اسید بالا، چربی خوب خون و آنزیم های عالی که برای باروری در زنان بسیار مفید است و در افزایش باروری در مردان و زنان کمک می کند.

با توجه به اینکه در رحم واکنش های هورمونی فراوانی رخ می دهد خوردن این میوه برای زنان توصیه می شود. از این میوه برای درمان بیماری هایی چون دیابت و سرطان و هم چنین به عنوان ماسک مو و صورت مورد استفاده قرار می گیرد. این میوه به دلیل اینکه فاقد نشاسته است می تواند قند خون را تنظیم کند و کسانی که دارای رژیم لاغری بوده می تواند آن را در برنامه غذایی خود قرار دهند.

فروش بی واسطه آووکادو شمال

فروش بی واسطه آووکادو شمال باغات و مراکز پرورش و تکثیر نهال زیادی در زمینه کاشت و پرورش درخت آووکادو در شمال و جنوب ایران مشغول فعالیت هستند. کشاورزان با استفاده بذر و نهال با کیفیت و به گیری از نظر کارشناسان و متخصصین علوم کشاورزی بهترین آووکادو را تولید و به بازار عرضه می کنند و علاوه بر تامین بازار داخل، این محصول را به کشور های دیگر نیز صادر می کنند که از این طریق ارز قابل توجهی وارد کشور می گردد و زمینه اشتغال بیشتر برای جوانان و علاقه مندان به کشاورزی فراهم می شود و رونق اقتصادی کشور را در پی دارد.

مراکز عرضه آووکادو علاوه بر توزیع این میوه در فروشگاه ها و مراکز فروش میوه های خاص، با ایجاد فروشگاه های مجازی و وب سایت ها به عرضه و فروش بی واسطه آووکادو به صورت مجازی نیز فعالیت دارند و زمینه خرید غیر حضوری را برای مشتریان فراهم کرده اند. همین امر باعث شده تا علاوه بر صرفه جویی در زمان، با استعلام قیمت آووکادو از وب سایت ها، با کمترین قیمت و با کیفیت عالی خرید نمایند. 

مرتضی خوشخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مرتضی خوشخو

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09103404739

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tidafruit@

instagram icon اینستاگرام: tidafruit@

email icon ایمیل: tidafruits@gmail.com

مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

گفت و گورا شروع کنید...
سلام چطور میتونم راهنمایی تون کنم؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
Call Now Buttonتماس بگیرید