مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 4 =

فروش تضمینی آووکادو با بسته بندی مناسب

آنچه در این مقاله میخوانید.....

فواید میوه آووکادو برای رشد موصادرکننده آووکادو بسته بندی

آووکادو بسته بندی شده به گونه ای است که در ذهن و روح مشتری تاثیر میگذارد.  شما قبل از آنکه این بسته را باز کنید جعبه و بسته بندی آن شما را مبهوت خود خواهد کرد چراکه با دیدن بسته آن به برند آن پی خواهید برد.

آووکادو با بسته بندی شیک و مناسب به طور تضمینی به فروش میرسد. این میوه علاوه بر بسته بندی شکیل از خاصیت های فراوانی برخوردار است و تمام خصوصیات خوب را یکجا دارا است.

فروش تضمینی آووکادو با بسته بندی مناسب

فواید میوه آووکادو برای رشد مو

فواید میوه آووکادو برای رشد مو چون در کشور ما این میوه زیاد وجود ندارد کمتر کسی پیدا میشود که از فواید میوه آووکادو مطلع باشد. هر ۱۰۰ گرم آووکادو برابر با ۱۶۰ کیلو کالری انرژی دارد. این میوه از نظر مواد معدنی و ویتامین، بسیار غنی است و برای کسانی که رژیم لاغری دارند به خاطر اینکه چربی بالا دارند مناسب نیست اما افراد لاغر میتوانند از آن بخورند. در کشورهای دیگر این میوه را درون سالاد، دسر، ساندویچ قرار میدهند بخاطر خاصیت های فرا وان آن که دارا است.

این میوه خوشمزه خطر ابتلا به سرطان پروستات را کاهش میدهد. ترکیبات موجود در آووکادو موجب میشود که سلولهای سرطانی و پیش سرطانی که عامل ابتلا به سرطان دهان هستند را از بین ببرد. این میوه مانند روغن زیتون آیت و اسید اولئیک دارد و از بروز سرطان پستان جلوگیری میکند.ایتفاده آن در سالاد باعث جذب سریعتر ویتامینها میشود. این میوه مقادیر بالایی آنتی اکسیدان دارد و از سرطان بیماریهای قلبی و پیری زود رس و چروک شدن جلوگیری میکند. بخاطر فولات که در این میوه وجود دار از سکته مغزی جلوگیری میشود.

این میوه سرشار از پروتئین  و چربی است و استفاده آن پوست را باطراوت و شاداب میکند. استفاده از این میوه به صورت رنده شده با زرده تخم مرغ و روغن زیتون باعث میشود که موها نرم و براق شوند. این میوه از نظر مواد معدنی و ویتامین بسیار غنی است و تمام ویتامینها به بدن را تامین میکند.

صادرکننده آووکادو بسته بندی

صادرکننده آووکادو بسته بندی صادرکننده آووکادو این میوه را در بسته بندیهای شکیل و زیبا وارد کشور ما کرده است. بطور کلی بسته بندی یک محصول دبه چند دلیل انجام میشود؛ اول آینه معرفی کننده بدند آن محصول است.

دوم آنکه با این بسته بندی محصول را معرفی میکند و سوم اینکه در ذهن مشتری به یادگار میماند و چهارم اینکه از فاسد شدن و خرابی و آسیب رسیدن به میوه جلو گیری میشود وپنجم اینکه حمل و نقل آن مخصوصا برای راههای طولانی آسانتر و براحتی خواهد بود.

افرادی که قصد خرید این میوه با ارزش و پر خاصیت را دارند میتوانند در سایت ما سفارش دهند تا با کمترین هزینه در اسرع وقت به دستشان برسد.

مرتضی خوشخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مرتضی خوشخو

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09103404739

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tidafruit@

instagram icon اینستاگرام: tidafruit@

email icon ایمیل: tidafruits@gmail.com

مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

گفت و گورا شروع کنید...
سلام چطور میتونم راهنمایی تون کنم؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
Call Now Buttonتماس بگیرید