مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 3 =

فروش عمده بلوبری تازه اعلا

آنچه در این مقاله میخوانید.....

آشنایی با انواع خواص بلوبری تازهقیمت هر کیلو بلوبری تازه

بلوبری میوه ایی است که به آن زغال اخته آبی نیز می گویند، این میوه که در فصل تابستان تولید می شود دارای خواص بی نظیری برای بدن می باشد، این میوه سابقه ی زیادی از نظر کشت و پرورش توسط کشاورزان ندارد، این محصول ابتدا در جنگل های امریکای شمالی رشد می کرده است که پس از کشف آن در اروپا و آسیا نیز پرورش داده شده است، در ادامه به برخی از خواص بلوبری تازه اشاره می کنیم.

فروش عمده بلوبری تازه اعلا

آشنایی با انواع خواص بلوبری تازه

آشنایی با انواع خواص بلوبری تازه میوه بلوبری عمدتا به رنگ های آبی تیره یا بنفش یافت می شود، این میوه خواص زیادی دارد که به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • بلوبری دارای انواع ویتامین همچون ویتامین های A, B6, B, C است، همچنین در این میوه شیرین آهن، پتاسیم، فسفر، کلسیم، منیزیم و … وجود دارد، این میوه همچنین دارای کربوهیدارت، چربی و … می باشد.
  • استفاده از بلوبری در طول هفته باعث کنترل قند خون و جلوگیری از ابتلا به دیابت نوع دو می شود.
  • این میوه به دلیل داشتن مقدار زیادی فیبر، پتاسیم و … باعث کاهش کلسترول خون در افراد می شود، به همین دلیل استفاده از این میوه در طول هفته از بروز بیماری های قلبی جلوگیری می کند.
  • فیبر موجود در این میوه باعث ایجاد احساس سیری در افراد می شود، بنابراین استفاده از این محصول سبب کاهش وزن در افراد چاق می گردد.
  • فیبر کافی در این میوه باعث تقویت عملکرد سیستم گوارش و تمیز نگه داشتن آن می گردد.
  • میزان بالای ویتامین آ موجود در بلوبری باعث تقویت عملکرد بینایی افراد می شود همچنین وجود ویتامین سی به همراه ویتامین آ از بروز بیماری هایی نظیر سرطان در افراد جلوگیری می کند.
  • استفاده از این میوه تاثیر فراوانی بر پوست و مو افراد نیز دارد، این محصول باعث رفع آکنه در پوست می شود، پیری زودرس پوست را درمان می کند و باعث جلوگیری از سفیدی مو و تقویت رشد مو می شود.

قیمت هر کیلو بلوبری تازه

قیمت هر کیلو بلوبری تازه فروش بلوبری تازه توسط وب سایت استوایی ها انجام می پذیرد، مشتریان می توانند خرید کیلویی بلوبری تازه را از این وب سایت به صورت آنلاین انجام دهند.

قیمتبلوبری تازه به دلیل نوسانات نرخ ارز و واردات این محصول معمولا بالا است اما می توان این محصول را با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت عالی به صورت اینترنتی خریداری کرد.

قیمت هر کیلو از این محصول به کیفیت میوه بستگی دارد، همچنین این میوه انواع مختلفی دارد که بر حسب نوع نژاد این میوه، قاعدتا قیمت های متفاوتی نیز دارند.

این وب سایت انواع بلوبری وارداتی و تولید داخل را به مشتریان خود عرضه می کند، با سفارش این محصول در کمترین زمان به دست شما مشتریان عزیز می رسد.

مرتضی خوشخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مرتضی خوشخو

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09103404739

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tidafruit@

instagram icon اینستاگرام: tidafruit@

email icon ایمیل: tidafruits@gmail.com

مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

گفت و گورا شروع کنید...
سلام چطور میتونم راهنمایی تون کنم؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
Call Now Buttonتماس بگیرید