مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 7 =

مرکز عرضه آووکادو کنیا

آنچه در این مقاله میخوانید.....

فواید آوودکادو برای پوست و موقیمت خرید آووکادو کنیا عمده

با مراجعه مستقیم به مرکز عرضه آووکادو کنیا شما می توانید محصولات مرغوب و با کیفیت را با قیمتی مناسب خریداری نمایید. آووکادو میوه ای بوده که در مناطق گرم و استوایی می ‌روید و در سال ‌های اخیر به یکی از محبوب ‌ترین میوه‌ های ایران شناخته شده است. این محصول این روزها به واسطه پرمصرف بودنش در انواع غذاها سالادها و تهیه سس استفاده می شود. رنگ این محصول سبز تیره یا حتی سیاه و با هسته ای نسبتاً بزرگ می باشد. 

مرکز عرضه آووکادو کنیا

فواید آوودکادو برای پوست و مو

فواید آوودکادو برای پوست و مو فواید آووکادو برای پوست و مو بی شمار بوده که برخی از این فواید را در ادامه برای شما شرح خواهیم داد.

آووکادو سرشار از آنتی اکسیدان های مناسب برای پوست بوده است و اگر شما تمایل دارید که پوستی زیبا و جوان داشته باشید بهتر است به صورت روزانه از این کالا استفاده کنید تا تاثیر معجزه آسای آن را در جوانسازی پوست خود احساس نمایید. همچنین شما می توانید با استفاده از این نوع میوه ماسک ‌های طبیعی را درست کرده و بر روی پوست خود قرار دهید و از ایجاد چین و چروک های عمیق جلوگیری نمایید.

اگر شما دارای موهای شکننده و خشکی هستید می توانید از این نوع میوه در رژیم غذایی خود استفاده نمایید و سبب تقویت ریشه و ساقه مو های خود شوید و این محصول کمک می کند تا شما موهای پرپشت و زیبا داشته باشید. همچنین آووکادو سبب لطیف و نرم شدن ریشه و ساقه مو های شما خواهد شد.

میوه آووکادو دارای خواص و فواید بسیار زیادی بوده و سرشار از انواع ویتامین و پتاسیم می‌ باشد. فیبر موجود در این نوع میوه سبب احساس سیری طولانی مدت خواهد شد و همچنین اسیدهای چربی که دارد باعث می ‌شود که احساس سیری کنید و به همین دلیل در کاهش وزن افراد بسیار موثر می باشد.

قیمت خرید آووکادو کنیا عمده

قیمت خرید آووکادو کنیا عمده قیمت آووکادو کنیا به صورت عمده و کلی نسبت به قیمت جزئی این محصول برای مشتریان و خریداران مقرون به صرفه و مناسب بوده است و افراد می ‌توانند به راحتی با پرداخت هزینه‌ های مناسب محصولی درجه یک و با کیفیت را خریداری نمایند.

اگر شما جزء افرادی هستید که قیمت محصول برای شما مهم است می توانید به صورت مستقیم به تره بار مراجعه کنید این محصول را با قیمتی مناسب و به صورت عمده خریداری کنید. در هنگام خرید آووکادو برای انتخاب یک آووکادوی رسیده و سالم توجه داشته باشید که بافت گوشت آن بسیار نرم نباشد و زمانی که با انگشتتان را بر روی میوه فشار می ‌دهید اثر انگشت خود روی آن باقی نماند. همچنین بهتر است رنگ آن سبز روشن باشد و هیچگونه لکه سیاهی و کبودی نداشته باشد هر چه آووکادو کشیده تر باشد یعنی از کیفیت و مرغوبیت بسیار زیادی برخوردار بوده است.

مرتضی خوشخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مرتضی خوشخو

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09103404739

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tidafruit@

instagram icon اینستاگرام: tidafruit@

email icon ایمیل: tidafruits@gmail.com

مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

گفت و گورا شروع کنید...
سلام چطور میتونم راهنمایی تون کنم؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
Call Now Buttonتماس بگیرید