مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 3 =

مرکز پخش آووکادو کنیایی درجه یک

آنچه در این مقاله میخوانید.....

بررسی ویژگی آووکادو کنیایی درجه یکقیمت فروش آووکادو کنیایی درجه یک

آووکادو کنیایی درجه یک محصولی که طی سال های اخیر به بازار ایران راه یافته است و توسط مرکز پخش بهترین آواکادو در اختیار خریداران عمده آن قرار می گیرد و کسانی که در زمینه فروش انواع میوه های وارداتی فعالیت دارند و مدیریت فروشگاه های میوه را انجام می دهند می توانند نیاز خود را به این محصول از طریق این مرکز پخش تامین کنند. ارتباط با این مرکز پخش و فروش آووکادو کنیایی نیاز به حضور فیزیکی در محل آن ندارد و خریداران می توانند نیاز خود را از این طریق تامین نمایند.

مرکز پخش آووکادو کنیایی درجه یک

بررسی ویژگی آووکادو کنیایی درجه یک

بررسی ویژگی آووکادو کنیایی درجه یک

آووکادو کنیایی درجه یک محصولی است که در تهیه برخی غذاها مورد استفاده قرار می‌گیرد و شکل ظاهری آن بسیار شبیه گلابی بوده با این وجود رنگ آن سبز تیره است و گاهی بعد از رسیدن رنگ آن سیاه نیز می‌شود؛ یکی از ویژگی‌های این نوع میوه داشتن هسته بسیار بزرگ است و از نظر ارزش غذایی این محصول بسیار کم کالری است به طوری که هر ۱۰۰ گرم آن تنها ۱۶۰ کیلوکالری انرژی را نیز در خود جای داده است.

میزان قند موجود در این محصول بسیار کم بوده و میزان فیبر قابل توجهی در این محصول وجود دارد این میوه دارای چربی های اشباع نشده زیادی است و میزان پروتئین موجود در آن بسیار کم است و از ویژگی های این محصول می توان به غنی بودن آن از انواع مختلف ویتامین‌ها و مواد معدنی اشاره کرد.

بین آووکادو و زیبایی رابطه مستقیم وجود دارد و به همین دلیل از ویژگی های این محصول این است که مصرف آن می‌تواند به شادابی موها را بسیار کمک کند و استفاده از میوه رنده شده آن می تواند لطافت را به موها بازگرداند.

قیمت فروش آووکادو کنیایی درجه یک

قیمت فروش آووکادو کنیایی درجه یک

قیمت آووکادو کنیایی درجه یک به دلیل وارداتی بودن آن تاثیر پذیری بسیار زیادی از نرخ ارز دارد همچنین هزینه‌های حمل و نقل این محصول به دلیل دوری فاصله زیاد است و به این ترتیب قیمت تمام شده این آووکادو نسبتاً بالا می باشد با این حال به دلیل ارزش غذایی بسیار بالایی که دارد طرفداران زیادی برای خرید این محصول وجود دارند.

جهت اطلاع از قیمت فروش این محصول می‌توان از طریق همین وب سایت اطلاعات دقیقی در مورد نرخ روز آن به دست آورد و در صورت تمایل سفارش خرید آن را انجام داد و قیمت این محصول را می توان به روش های دیگری همچون برقراری تماس تلفنی با مراکز پخش این محصول نیز اخذ نمود و به این ترتیب کمترین هزینه را برای خرید این میوه پرداخت کرد زیرا خرید مستقیم و بدون واسطه ارزانترین روش دستیابی به این محصول کنیایی است.

مرتضی خوشخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مرتضی خوشخو

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09103404739

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tidafruit@

instagram icon اینستاگرام: tidafruit@

email icon ایمیل: tidafruits@gmail.com

مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

گفت و گورا شروع کنید...
سلام چطور میتونم راهنمایی تون کنم؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
Call Now Buttonتماس بگیرید