مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 6 =

پخش عمده منگوستین ۲۰۰ گرمی

آنچه در این مقاله میخوانید.....

خواص منگوستین برای سلامت قلببازار عرضه منگوستین 200 گرمی

پخش عمده منگوستین ۲۰۰ گرمی با کیفیت برتر و متمایز و قیمت بسیار ارزان تولیدی از طریق سایت پیشرو انجام می پذیرد.اثر ضد التهابی و آنتی اکسیدانی این میوه آن را به عنوان یک محصول ارزشمند برای توقف بیماری های مزمن معرفی می کند. شما می توانید برای آشنایی با خواص منگوستین درجه یک و و خرید آن از طریق سایت ما را دنبال بفرمایید.

پخش عمده منگوستین 200 گرمی

خواص منگوستین برای سلامت قلب

خواص منگوستین برای سلامت قلب منگوستین یک میوه گرمسیری است که دارای فواید سلامتی خاصی است. اغلب به دلیل پاسخ های آنتی اکسیدانی آن مورد تحسین قرار می گیرد و حتی از آن به عنوان یک میوه فوق العاده یاد می شود. این گیاه بومی آسیای جنوب شرقی است و به ویژه به دلیل خواص آنتی اکسیدانی بسیار موفق است.

در گذشته مردم محلی از آن به عنوان یک داروی طبیعی استفاده می کردند. این در حال حاضر در اشکال مختلف به فروش می رسد . مصرف این میوه به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی از آن به عنوان مکمل ورزشی و تغذیه ای به ویژه در آمریکا استفاده می شود.

تحقیقات متعددی، اهمیت استفاده از آن را در مبارزه با بیماری های دژنراتیو و رادیکال های آزاد – پیری – ثابت کرده است. این ماده غذایی حاوی گزانتون است، دسته ای از آنتی اکسیدان ها که قوی ترین آنها به حساب می آیند.

تحقیقات انجام شده توسط دانشمندان بر روی این محصول غذایی تایید می کند که این میوه فواید زیادی برای بیماری های قلبی عروقی مانند تصلب شرایین، ترومبوز، فشار خون و قلب دارد. این به دلیل اثرات ضد التهابی، ضد ترومبوتیک و آنتی اکسیدانی زانتون ها در ترنجبین است.

امروزه مطالعات بیشتر و بیشتری خواص مفید ترنجبین را برای انسان تایید می کنند. در مطالعات تجربی، محققان بیان کردند که عصاره ترنجبین ممکن است دارای خواص ضد باکتری، ضد سرطان، ضد ویروسی و ضد التهابی باشد.

این مطالعات همچنین به این نتیجه رسیده اند که عصاره این میوه ممکن است به محافظت از مغز در برابر اثرات منفی ماده ای که در مغز پلاک مرتبط با آلزایمر ایجاد می کند

بازار عرضه منگوستین ۲۰۰ گرمی

بازار عرضه منگوستین 200 گرمی مراکز عرضه منگوستین ۲۰۰ گرمی به صورت اینترنتی و با دسترسی سریع برای مشتریان داخلی و خارجی از طریق سایت پیش رو خدمات خود را ارائه می دهند و امکان ارتباط مستقیم بین فروشندگان و تولیدکنندگان این محصول را فراهم آورده اند. خرید منگوستین و استفاده از ان بسیاری از عملکردهای گزانتون التهاب را سرکوب می کند و به عنوان مسکن درد عمل می کند و تعداد سلول های سرطانی مانند سلول های سرطانی کبد، روده بزرگ، سینه و ریه را کاهش می دهد، بنابراین خواص ضد توموری منگوستین تایید شده است.

مرتضی خوشخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مرتضی خوشخو

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09103404739

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tidafruit@

instagram icon اینستاگرام: tidafruit@

email icon ایمیل: tidafruits@gmail.com

مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

گفت و گورا شروع کنید...
سلام چطور میتونم راهنمایی تون کنم؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
Call Now Buttonتماس بگیرید