مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 5 =

پخش ویژه آووکادو سبز

آنچه در این مقاله میخوانید.....

فصل برداشت آووکادو چه فصلی است؟مراکز خرید آووکادو سبز

آووکادو سبز از جمله ميوه هاي استوايي كه به رنگ هاي سبز و قرمز با هسته اي بزرگ  است. ميوه درخت آووكادو شبيه گلابي است و زيستگاه اصلي آن كشورهاي آمريكاي مركزي است. رشد این درخت بسیار سریع بوده و برگ های همیشه سبزی دارد و میوه آن به شکل گلابی است. این میوه سرشار از مواد معدنی، ویتامین ها و چربی های مفید بدن است که برای سلامتی بسیار مفید است.  

پخش ویژه آووکادو سبز

فصل برداشت آووکادو چه فصلی است؟

فصل برداشت آووکادو چه فصلی است؟ درخت آووکادو در دهه چهل از یکی از کشور های آمریکای جنوبی وارد شد و در شمال ایران کشت و پرورش داده شد. فصل برداشت آووکادو در باغات شمال از شهریورماه آغاز می شود. البته استان های جنوبی نظیر فارس و خوزستان نیز از ده سال پیش با خرید بذر از کشور های چون آمریکا و خرید نهال این درخت از شمال به کشت این میوه روی آورده اند. میوه دهی این درخت بین دو تا پنج سال طول می کشد و بعد از این دوره حجم زیادی محصول می دهد.

آووکادو میوه ای با خاصیت ها فراوان و سرشار مواد مغذی هم چون آهن، کلسیم، منیزیم، فسفر، روی و انواع ویتامین های خانواده B است. در چند سال اخیر این میوه طرفداران زیادی پیدا کرده و پزشکان مصرف آن را برای افراد توصیه می کنند. آووکادو برای درمان بیماری هایی نظیر سرطان و دیابت بسیار مفید است. هم چنین کسانی که رژیم لاغری دارند می توانند آن را در برنامه غذایی خود قرار دهند. از عصاره این میوه برای ماسک مو و صورت استفاده می شود و برای رفع چین و چروک صورت و لایه برداری از پوست بسیار مفید است.       

مراکز خرید آووکادو سبز

مراکز خرید آووکادو سبز باغات و مراکز پرورش دهنده آووکادو در ایران به دلیل خواص فراوان این میوه در حال افزایش است و علاوه بر تولید داخل از کشور های دیگر نیز وارد می شود. کشاورزان ایرانی با استفاده از خاک و کود مناسب و بهره گیری از آخرین دستاوردها در زمینه کاشت و تکثیر نهال آووکادو بهترین محصول را به بازار ارائه می دهند و در چند سال اخیر علاوه بر عرضه در بازار های داخل، این محصول را به کشور های دیگر صادر می کنند و از این طریق ارز قابل توجهی را وارد کشور کرده اند.   

این میوه در میادین میوه و ترابر توزیع نمی گردد و باید آن را از مغازه هایی که میوه های دستچین و خاص و یا از مراکز پخش ویژه آووکادو دارند، تهیه نمود.برخی از شرکت های کشاورزی میوه های خاص را از طریق فروشگاه های مجازی و وب سایت ها نیز عرضه کرده و زمینه خرید غیر حضوری را برای مشتریبان فراهم نموده است.

مرتضی خوشخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مرتضی خوشخو

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09103404739

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tidafruit@

instagram icon اینستاگرام: tidafruit@

email icon ایمیل: tidafruits@gmail.com

مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

گفت و گورا شروع کنید...
سلام چطور میتونم راهنمایی تون کنم؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
Call Now Buttonتماس بگیرید