مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 6 =

خرید مستقیم دراگون فروت زرد

آنچه در این مقاله میخوانید.....

همه چیز درباره انواع دراگون فروتصادرکننده دراگون فروت زرد

خرید مستقیم دراگون فروت زرد از اهداف بسیاری از مشتریانی است که قصد خرید عمده این محصول را دارند چون می توانند این محصول را بسیار کم هزینه و باصرفه تهیه کنند، لذا خریدار می تواند با کاهش هزینه های اولیه خود سود خوبی را بدست آورد و از کیفیت محصول خریده شده نیز اطمینان کافی را خواهد داشت چون در اینصورت میوه بسیار تازه و درجه یک به دست او می رسد.

خرید مستقیم دراگون فروت زرد

همه چیز درباره انواع دراگون فروت

همه چیز درباره انواع دراگون فروت میوه دراگون فروت از خانواده کاکتوس است که طعم آن مخلوطی از طعم های موز، سیب، گلابی و کیوی می باشد که به صورت سرد میل می شود به این گونه که باید آن را در یخچال سرد نمود و بعد میل کرد، همچنین مصرف آن به این گونه است که باید آن را از وسط نصف کرد و گوشت آن را با قاشق بیرون آورد و میل نمود.

میوه دراگون فروت دارای گل هایی در رنگ های صورتی، سفید و زرد می باشد که در شب شکوفه می کند و رنگ های آن نیز قرمز تو سفید و قرمز تو قرمز می باشد، داخل گوشت آن نیز دانه هایی به رنگ سیاه است که بسیار خوشمزه و مورد پسند همگان می باشد و دارای محبوبیت زیادی است.

میوه دراگون فروت به دلیل داشتن فولات و آهن گلبول های سفید خون را افزایش داده که برای زنان باردار مفید بوده چون علاوه بر درمان کم خونی از نقص لوله عصبی جنین پیشگیری می کند، فیبر موجود در آن برای دستگاه گوارش مفید است و یبوست را بهبود می بخشد که به دلیل داشتن کالری پایین و فیبر بالا اشتها را کاهش داده و به لاغری کمک می کند که سیستم ایمنی نیز با آن تقویت می شود.

صادرکننده دراگون فروت زرد

صادرکننده دراگون فروت زرد صادر کننده دراگون فروت زرد توانسته با عرضه این محصول در بازارهای بین المللی نقش موثری در رفع نیاز مشتریان داشته و با ارائه ارقام باکیفیت نیز بخش بزرگی از بازارهای هدف را به خود اختصاص داده است. تامین کننده دراگون فروت نیز با شناختی که از مشتریان و ذائقه آنها دارد این محصول را متناسب با نیاز آنها و با قیمت های منحصر به فرد در دسترس مشتری قرار می دهد.

دراگون فروت صادراتی علاوه بر تازگی دارای کیفیت های اعلا است و از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد، این میوه در تهیه طعم دهنده ها، آبمیوه و دسرها استفاده می شود و در مصارف درمانی و طبی نیز مورد فرآوری قرار می گیرد که به دلیل داشتن طعم شیرین و دلچسب طرفداران زیادی را بدست آورده است.

دراگون فروت را می توان در قطعات کوچک قطعه قطعه نمود و از آن در بستنی، نوشیدنی، ژله، دسر و سالاد استفاده نمود که گونه زرد رنگ آن از نوع قرمز رنگ شیرین تر بوده و سطح آن دارای خارهای بلندتری می باشد.

  • تبلیغات:
  1. کنسانتره آناناس
  2. و ترش که با موز پیوند زده شد چه مزه ای دارد؟
  3. توت فرنگی های تولید شده به رنگ زرد در تایر خودرو
  4. فواید زردآلو خشک چیست؟
  5. نوعی لیم
مرتضی خوشخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مرتضی خوشخو

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09103404739

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tidafruit@

instagram icon اینستاگرام: tidafruit@

email icon ایمیل: tidafruits@gmail.com

مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

گفت و گورا شروع کنید...
سلام چطور میتونم راهنمایی تون کنم؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
Call Now Buttonتماس بگیرید