مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 5 =

شرکت توزیع دراگون فروت سفید

آنچه در این مقاله میخوانید.....

ارزش غذایی میوه دراگون فروتخرید ارزان دراگون فروت سفید

دراگون فروت سفید یا میوه اژدها یکی انواع گیاهان و جزو خانواده کاکتوس به حساب می‌آید که هم جنبه تزیینی داشته و هم میوه آن به عنوان خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد.این محصول هم در باغچه و هم در گلدان کاشته می‌شود و در منزل در داخل گلدان و پشت پنجره های آفتاب گیر می‌توان آن را کاشت و پرورش داد.

شرکت توزیع دراگون فروت سفید اینه محصول را با کیفیتی عالی و در حجم بالا تهیه کرده و در دسترس مشتریان قرار می‌دهد تا آن را مورد استفاده قرار داده و از خواص آن بهره لازم را ببرند.

شرکت توزیع دراگون فروت سفید

ارزش غذایی میوه دراگون فروت

ارزش غذایی میوه دراگون فروت دراگون فروت به شکل لامپ بوده و رنگ آن صورتی سفید بوده و میوه آن بسیار شیرین و دلچسب می‌باشد.شکل ظاهری آن برجسته و زائد دار است به همین دلیل به آن میوه اژدها گفته می‌شود.این میوه حاوی ویتامین ها ، فیبر، آهن و چربی های سالمی است که استفاده از آن به سلامتی بدن کمک شایانی دارد.

این میوه دارای کالری کمی بوده و کالری آن مربوط به کربوهیدرات موجود در آن می‌باشد و دارای قند طبیعی و فیبر می‌باشد که مصرف یک دانه از این میوه باعث تامین این مواد در بدن می‌شود.و این محصول چربی کمی دارد و دانه های خوراکی آن حاوی اسیدهای چرب سالم هستند و مصرف یک عدد از این میوه دو گرم پروتئین به بدن می‌رساند.

این میوه حاوی ویتامین C بوده و همچنین منیزیم ، کلسیم و آهن نیز دارد و ویتامین C موجود در این میوه غضروف ساز بوده و به رشد استخوان ها کمک می‌کند و همچنین این ویتامین باعث جذب آهن بدن می‌شود و آنتی‌اکسیدان های موجود در این میوه با ارزش از بروز بیماری ها می‌کاهد و همچنین باعث بهبود زخم ها می‌شود.

استفاده از این محصول به سلامت دستگاه گوارش کمک شایانی دارد و به روده ها کمک می‌کند تا به خوبی کار کنند و همچنین باعث کاهش کلسترول خون می‌شود.دراگون فروت زرد یکی از انواع کمیاب دراگون فروت است که طعمی بسیار لذت بخش دارد و می‌توان گفت مزه آن به میوه های کیوی، گلابی، و موز نزدیک است و بر خلاف انواع مشابه خود بسیار به کم آبی حساس است

خرید ارزان دراگون فروت سفید

خرید ارزان دراگون فروت سفید توزیع‌ کنندگان دراگون فروت این محصول را با کیفیتی عالی و در حجم بالایی تهیه کرده تا به راحتی در دسترس مشتریان ، این محصول قرار بگیرد و خرید ارزان دراگون فروت سفید هم رایج بوده و به دو صورت حضوری و غیرحضوری انجام می‌گیرد.

در خرید اینترنتی، خریدار با مراجعه به سایت معتبر مراکز فروش و آگاهی از چگونگی نوع محصول و قیمت آن اقدام به سفارش می‌کند که این خرید بسیار به صرفه است و از هزینه های اضافی جلوگیری می‌کند.

مرتضی خوشخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مرتضی خوشخو

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09103404739

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tidafruit@

instagram icon اینستاگرام: tidafruit@

email icon ایمیل: tidafruits@gmail.com

مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

گفت و گورا شروع کنید...
سلام چطور میتونم راهنمایی تون کنم؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
Call Now Buttonتماس بگیرید