مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 5 =

صادرات عمده بلوبری آبی

آنچه در این مقاله میخوانید.....

جلوگیری از بیماری‌های قلبی با مصرف بلوبریقیمت بلوبری آبی باکیفیت

صادرات عمده بلوبری آبی، از فعالیت های اقتصادی مهمی است که موجب رشد اقتصادی کشور و ارزآوری شده است. بلوبری، که برخی آن را با نام های توت آبی یا ذخال اخته آبی می شناسند، میوه ای کوچک و دایره ای شکل است که طعم بسیار مطلوبی دارد، این محصول سرشار از ویتامین های گوناگون و مواد معدنی ارزشمند است و از ارزش غذایی بسیار بالایی برخودار می باشد.

صادرات عمده بلوبری آبی

جلوگیری از بیماری‌های قلبی با مصرف بلوبری

جلوگیری از بیماری‌های قلبی با مصرف بلوبری جلوگیری از بیماری های قلبی با مصرف بلوبری، تنها یکی از خاصیت های مصرف این محصول می باشد. اضافه وزن و چاقی، از علت های شایع در بوجود آمدن مشکلات قلبی هستند، مصرف بلوبری به دلیل داشتن خاصیت های فراوان برای کاهش وزن و لاغری، بسیار متاسب است و موجب جلوگیری از ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی می شود. از مهم ترین ویتامین هایی که نقش پررنگی در سلامت قلب ایفا می کند می توان به ویتامین D، اشاره کرد. این ویتامین بسیار مهم، از بروز سکته های قلبی و مغزی پیشگیری می کند و فواید فراوانی دارد.

کمبود ویتامین E، از دیگر علل بروز بیماری های قلبی می باشد، این ویتامین به مقدار فراوان در بلوبری بنفش یافت می شود. از دیگر ویتامین هایی که جلوی بروز سکته های قلبی را می گیرد و موحب سلامت قلب می شود می توان به ویتامین ارزشمند C، اشاره کرد. میوه ی بلوبری منبعی غنی از ویتامین C، می باشد. از دیگر دلایل ابتلا به بیماری های قلبی می توان به استرس و اضطراب اشاره کرد، خاصیت های فراوان بلوبری در ایجاد آرامش در بدن، به دلیل داشتن عنصر ارزشمند منیزیم، نقش مهمی را در کاهش استرس و پیشگیری از بروز بیماری های قلبی ایفا می کند.

قیمت بلوبری آبی باکیفیت

قیمت بلوبری آبی باکیفیت قیمت بلوبری آبی باکیفیت، با توجه به نوسانات بازار، نحوه خرید، مقدار خرید و… متفاوت است‌. اما اگر این محصول را از مرکز خرید بلوبری، در شهر خود به صورت مستقیم، خریداری کنید، می توانید مبلغ کمی برای خرید این محصول پرداخت کنید که علت این کاهش قیمت، حذف شدن واسطه ها می باشد. خرید از این مراکز، به صورت مراجعه حضوری و غیر حضوری امکان پذیر می باشد.

مشتریان می توانند با حضور در این مراکز خرید خود را انجام دهند و یا برای داشتن خریدی آسان، به صورت غیر حضوری برای خرید اقدام کنند. منظور از خرید های غیر حضوری، خرید های اینترنتی و آنلاین می باشد که با توجه به شیوع بیماری کرونا و به منظور رفاه مشتریان در نظر گرفته شده است و علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، موجب صرفه جویی در وقت با ارزش مشتری می شود.

مرتضی خوشخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مرتضی خوشخو

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09103404739

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tidafruit@

instagram icon اینستاگرام: tidafruit@

email icon ایمیل: tidafruits@gmail.com

مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

گفت و گورا شروع کنید...
سلام چطور میتونم راهنمایی تون کنم؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
Call Now Buttonتماس بگیرید