مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 5 =

توزیع‌ کنندگان آووکادو کنیا درجه یک

آنچه در این مقاله میخوانید.....

آشنایی با طبع میوه آووکادومرکز فروش آووکادو کنیا

آووکادو کنیا درجه یک از میوه های بسیار خوشمزه با خواص فراوان برای سلامتی است که در برخی از مناطق کشور ایران به صورت گسترده توسط بهترین توزیع کنندگان، توزیع می شود. آووکادو باکیفیت کنیا به روش های متفاوتی در بازارهای خرید و فروش توزیع و پخش می شود که از مهمترین و محبوب ترین این روش ها در بین توزیع کنندگان می توان به توزیع مستقیم و غیر مستقیم اشاره کرد.

توزیع‌ کنندگان آووکادو کنیا درجه یک

آشنایی با طبع میوه آووکادو

آشنایی با طبع میوه آووکادو از جمله میوه های گران قیمت با خاصیت های فراوان که در برخی از مناطق و شهرهای کشور ایران به فروش می رسد، میوه آووکادو است که در گروه میوه های استوایی دست بندی شده است. میوه آووکادو دارای طبع سرد و البته طعمی خامه ای و نرم مانند دارد که همین مورد سبب محبوبیت آن در بین افراد شده است. بدون شک می توان گفت که آووکادو از خوشمزه ترین میوه های جهان و البته سالم ترین آنها می باشد.

بهترین مناطق رای رشد این میوه، مناطقی با آب و هوای بسیار گرم است که در کشور ما مناطق جنوبی تا حدودی شرایط لازم برای پرورش این میوه را دارند. از مشخصات ظاهری این میوه و البته درخت آن می توان به: سبز بودن رنگ آن که البته در برخی مواقع مایل به سیاه است، شبیه بودن شکل ظاهری آن به میوه گلابی، وجود هسته ای نسبتا بزرگ در وسط آن و ارتفاع درخت آن حدودا ۲۰ متر و غیره اشاره کرد.

این میوه سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی لازم نیز می باشد.

مرکز فروش آووکادو کنیا

مرکز فروش آووکادو کنیا خوشبختانه در کشور ایران بزرگترین و معروف ترین مراکز در حوزه فروش انواع میوه ها و محصولات خوراکی که بازار و مشتریان به آن نیاز فراوانی دارند، به فعالیت مشغول هستند که از جمله آنها می توان به مرکز فروش میوه آووکادو کنیا اصل و درجه یک اشاره کرد. در این مراکز بهترین و باکیفیت ترین نمونه های این میوه به صورت بسته بندی و حتی کیلویی وجود دارد که با قیمت های متفاوتی بسته به اندازه و مرغوبیت آن به فروش می رسد.

قیمت فروش این محصول تحت تاثیر موارد بسیار زیادی از جمله: شکل ظاهری، اندازه، کیفیت، تورم و نوسانات حاکم بر بازارهای خرید و فروش و غیره قرار دارد که در زمان مشخص شدن نرخ این محصول، تمامی این موارد مورد بررسی قرار می گیرند. علاوه بر ایم مراکز برخی از شرکت های عرضه تاسیس شده اند که عرضه یک محصول تازه با توجه به نیاز مشتریان، از اهداف مهم این شرکت ها می باشد.

شرکت عرضه آووکادو توانسته با گسترش فعالیت خود به صورت آنلاین نیز اقدام به فروش این محصول نماید.

مرتضی خوشخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مرتضی خوشخو

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09103404739

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tidafruit@

instagram icon اینستاگرام: tidafruit@

email icon ایمیل: tidafruits@gmail.com

مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

گفت و گورا شروع کنید...
سلام چطور میتونم راهنمایی تون کنم؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
Call Now Buttonتماس بگیرید