مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 6 =

خرید انواع بلوبری کیلویی

آنچه در این مقاله میخوانید.....

همه چیز درباره خواص بلوبریتوزیع بدون واسطه بلوبری کیلویی

بلوبری یا زغال اخته آبی، میوه ای با پوستی ضخیم، به رنگ آبی روشن متمایل به بنفش، شبیه به توت سیاه و مزه ای شیرین و ترش. این میوه ملس در نواحی شمالی امریکا کشت میشود اما در کشور خودمان نیز در برخی از مناطق شمالی ایران تولید میشود. بلوبری گونه های مختلفی داشته و خرید انواع بلوبری کیلویی و میوه های گرمسیری و استوایی همچون آووکادو کنیایی، دراگون فروت، منگوستین و رامبوتان از برخی از فروشگاههای موجود در سطوح شهرهای بزرگ با قیمتی بسیار بالا صورت میگیرد.

خرید انواع بلوبری کیلویی

همه چیز درباره خواص بلوبری

همه چیز درباره خواص بلوبری

بلوبری میوه ای است تابستانی با طعمی دلپذیر و خوشایند که مصرف آن باعث ایجاد نشاط و شادابی در افراد شده و به اشکال مختلف خام، ژله، سالاد میوه، دسر، مارمالاد و مربا مورد استفاده قرار میگیرد. این میوه به دلیل طعم ترش و شیرینی که دارد محبوب افراد بوده و به دلیل کم کردن میزان قند خون، باعث افت فشار خون میشود. بلوبری آبی، به دلیل داشتن رنگدانه های فراوان، سرشار از آنتی اکسیدان میباشد که این مواد باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود.

لازم به یاد آوری است که ویتامین سی این میوه نیز خود نقش نوعی آنتی اکسیدان قوی را بازی میکند، همین ویتامین به داشتن پوستی شاداب و جوان کمک کرده و به دلیل تحریک پوست به کلاژن سازی، از پیری زود رس و ایجاد چین و چروکهای ریز صورت جلوگیری میکند. این میوه فیبر بالایی دارد، از این رو باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش شده و در نتیجه این امر، نوعی سیری کاذب در فرد بوجود می آید. با این حساب، این میوه باعث کنترل وزن و رسیدن به اندامی متناسب و ایده آل میشود.

البته باید خاطر نشان نمود که مصرف بیش از حد این میوه باعث افت شدید فشار خون و در نتیجه آن، سرگیجه، سردرد، تهوع و استفراغ میشود، به همین دلیل باید در این زمینه شرط اعتدال را رعایت نمود.

توزیع بدون واسطه بلوبری کیلویی

توزیع بدون واسطه بلوبری کیلویی

بلوبری میوه ای است پرخاصیت و در عین حال کمیاب. در حال حاضر، این گیاه در استان گیلان به دلیل داشتن شرایط مساعد آب و هوایی به خوبی کشت و تولید میشود. تعداد نهالهای این میوه در باغهای این منطقه محدود بوده و به همین دلیل تولید این محصول، چندان قابل ملاحظه نیست و فروش آن در مراکز خرید با قیمتی گران انجام میشود.

مرکز عرضه بلوبری انواع این میوه را با کیفیتی عالی و درجه یک به مراکز خرید و فروشگاهها به شکل کیلویی و یا بسته بندی عرضه می کند. البته لازم به یاد آوری است که فروشگاههای آنلاین نیز در این زمینه فعالیت داشته و علاوه بر فروش این محصول انواع میوه های استوایی نظیر دراگون فروت و رامبوتان را با قیمتی درخور بازار به دست مشتریان میرسانند.

مرتضی خوشخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مرتضی خوشخو

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09103404739

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tidafruit@

instagram icon اینستاگرام: tidafruit@

email icon ایمیل: tidafruits@gmail.com

مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

گفت و گورا شروع کنید...
سلام چطور میتونم راهنمایی تون کنم؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
Call Now Buttonتماس بگیرید