مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 6 =

صادرکننده عمده بلوبری تازه

آنچه در این مقاله میخوانید.....

آشنایی با ارزش غذایی بلوبریتوزیع عمده بلوبری تازه

بلوبری یا توت آبی که به زغال اخته آبی نیز معروف است از میوه های خوشمزه و پرخاصیت بوده که گل های آن شبیه استکان و به رنگ های صورتی یا سفید و گاهی سبز است. میوه آن به تنهایی و هم به صورت مخلوطی در اسموتی استفاده می شود و طعم شیرینی دارد. شما می توانید برای خرید عمده بلوبری تازه به ما مراجعه کنید. این میوه شیرین و خوش طعم علاوه بر نیاز داخلی به کشورهای دیگر نیز صادر می شود.

صادرکننده عمده بلوبری تازه

آشنایی با ارزش غذایی بلوبری

آشنایی با ارزش غذایی بلوبری میوه بلوبری، سرشار از انواع مواد معدنی و ویتامین ها و آنتی اکسیدان و … می باشد از خواص بی نظیر آن برای سلامتی افراد می توان به موارد ذیل اشاره کرد که عبارتند از:

• با پیری مبارزه می کند: آنتی اکسیدان های موجود در این میوه، کمک می کند که از پیری زودرس جلوگیری کند. آنتی اکسیدان ها نقش مهمی در حذف رادیکال های آزاد و در نتیجه تقویت سیستم ایمنی بدن ایفا می کند. این میوه آبی رنگ علاوه بر آنتی اکسیدان، دارای پروآنتوسیانیدین می باشد که برای به تعویق انداختن روند پیری و جلوگیری از التهاب موثر می باشد.

• توانایی مغز را افزایش می دهد: این میوه غنی از فنول و گالیک اسید است که برای تقویت اعصاب و سیستم عصبی و نیز تقویت حافظه مفید بوده و از زوال عقل و آلزایمر در پیری جلوگیری می کند.

• با سرطان مبارزه می کند: طبق مطالعات انجام گرفته، استفاده از بلوبری می تواند بدون اینکه به سلول های سالم، لطمه وارد کند به مبارزه با سلول های سرطانی برخیزد.

• به هضم غذا کمک می کند: به علت اینکه بلوبری متشکل از فیبرهای محلول و نامحلول می باشد سیستم گوارشی را تنظیم کرده و باکتری های مضر را از بین می برد و در نتیجه رشد باکتری های مفید روده را به دنبال دارد و همچنین فیبر موجود در آن می تواند در کاهش وزن به افرادی که به دنبال لاغر شدن هستند کمک کند.

توزیع عمده بلوبری تازه

توزیع عمده بلوبری تازه فروش بلوبری عمده در فروشگاه مرکزی توسط همکاران انجام می گیرد و توزیع عمده آن این ترتیب می باشد که بعد از اینکه همکاران ما با قیمت بسیار مناسب این محصول خوشمزه را از کشاورز خریداری کردند اقدام به حذف واسطه ها کرده و خود مسئولیت عرضه عمده آن را به عهده می گیرند و با حذف هزینه های اضافی تا جای ممکن، آن را به صورت مستقیم و در حجم انبوه، به مشتریان در سراسر کشور ارائه می نمایند.

شما نیز می توانید برای خرید آن در تناژ بالا و قیمت مناسب به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام کنید‌ و آن را از ما بخواهید تا بهترین ها را به شما تقدیم کنیم.

مرتضی خوشخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مرتضی خوشخو

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09103404739

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tidafruit@

instagram icon اینستاگرام: tidafruit@

email icon ایمیل: tidafruits@gmail.com

مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

گفت و گورا شروع کنید...
سلام چطور میتونم راهنمایی تون کنم؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
Call Now Buttonتماس بگیرید