مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 1 =

خرید ارزان بلوبری بنفش

آنچه در این مقاله میخوانید.....

بهبود حافظه با مصرف بلوبریقیمت ارزان بلوبری بنفش

اگر می خواهید از فواید بلوبری بنفش بهره ببرید حتما باید آن را به صورت ارگانیک و میوه تازه یا خشک خریداری کنید.اگر می خواهید مزایای آنتی اکسیدانی بلوبری تازه را به حداکثر برسانید، باید آنها را ارگانیک تهیه نمایید و مصرف کنید. درسال های اخیر با کشف اهمیت بالای این میوه به یک میوه لوکس و پرطرفدار تبدیل شده است. مرکز فروش بلوبری سعی براین داشته با قراردادن تخفیف حین معامله این محصول را به قیمت ارزان تری به دست متقاضیان برساند.

خرید ارزان بلوبری بنفش

بهبود حافظه با مصرف بلوبری

بهبود حافظه با مصرف بلوبری بلوبری که در رتبه بالایی میان میوه های آنتی اکسیدانی قرار دارد و در گروه مواد مغذی فوق العاده قرار می گیرد ، میوه ای از دسته گیاهان دارویی با طعم ترش ترش و شیرین و کم کالری بر پایه میوه است. بلوبری هم مغذی است و هم منبعی غنی از آنتی اکسیدان ها است. این وضعیت باعث می شود که یکی از میوه های مهم برای رشد سیستم ایمنی و سیستم عصبی به حساب بیاید.

بلوبری برای سلامت مغز و به ویژه برای حافظه و ادراک مفید است. مطالعات زیادی نیز در این زمینه وجود دارد. در نتیجه مطالعات مختلف ، محصولات غذایی مکمل حاوی بلوبری نیز ممکن است اثر حمایتی بر عملکردهای طبیعی مغز مانند حافظه داشته باشند. مطالعات انجام شده در مورد فواید بالقوه بلوبری برای سیستم عصبی آنتی اکسیدانی و سلامت مغز توجه ها را به خود جلب کرده است.

در مطالعه‌ای که دریک مدت معین در افراد مسن (با میانگین سنی ۷۶ سال) انجام شد، مصرف روزانه زغال اخته در پیشگیری از از دست دادن حافظه در آینده، افزایش هوشیاری و به تاخیر انداختن مشکلات شناختی در افرادی که بلوبری مصرف کردند، مفید گزارش شد. بلوبری حافظه را تقویت می کند .این میوه ی ریز با تجدید سلول های عصبی به تقویت حافظه کمک می کند.

برای کسانی که مشکل تمرکز دارند غذای مفیدی است. بلوبری که از رشد مغز حمایت می کند را می توان همراه با گردو مصرف کرد. این یک گیاه دارویی است که به طور گسترده برای بسیاری از مشکلات سلامتی استفاده می شود. این یک میوه بسیار مغذی است. علاوه بر ویتامین های A، C، E، K، حاوی بسیاری از مواد معدنی مفید برای سلامت انسان مانند کلسیم ، آهن، پتاسیم و منیزیم است بلوبری که در کشور ما به زغال اخته معروف است برای عفونت های مجاری ادراری استفاده می شود همچنین یک آنتی اکسیدان بسیار موثر است.

قیمت ارزان بلوبری بنفش

قیمت ارزان بلوبری بنفش برخی مراکز این میوه اعلا و نفیس را با قیمت بسیار بالاتری به فروش می رسانند.گرچه قیمت فاکتوری متغیر است و ممکن است در بازار شاهد چندین قیمت متفاوت باشیم. در وهله ی اول بایست کیفیت بلوبری مدنظر قرار بگیرد و سپس یک قیمت منصفانه و مناسب برای آن تعیین شود. برخی مراکز شرط اعتدال را رعایت کرده برای فراهم نمودن خواسته های مشتریان بلوبری و سایر میوه هایی گرمسیری و استوایی ( آووکادو کنیایی، دراگون فروت، بلوبری، منگوستین، رامبوتان) را به قیمت بسیار خوبی عرضه می کنند.

مرتضی خوشخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مرتضی خوشخو

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09103404739

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tidafruit@

instagram icon اینستاگرام: tidafruit@

email icon ایمیل: tidafruits@gmail.com

مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

گفت و گورا شروع کنید...
سلام چطور میتونم راهنمایی تون کنم؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
Call Now Buttonتماس بگیرید