مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 7 =

عمده فروشی منگوستین درجه یک

آنچه در این مقاله میخوانید.....

درمان زخم های پوستی با مصرف منگوستینپخش مستقیم منگوستین درجه یک

به غیر از میوه هایی که داخل کشور ما تولید می شوند، میوه های دیگری هم وجود داشته که در کشورهای دیگر دنیا تولید گشته و از طریق واردات به ایران وارد گردیده اند؛ برای مثال می توان میوه های مناطق گرمسیری را نام برد که آنها را با عنوان میوه استوایی نیز مورد خطاب قرار می دهند. یکی از این میوه ها، منگوستین است که طعمی جالب مانند ترش و شیرین را داراست. اکنون از بزرگترین واحد عمده فروشی میوه های استوایی می توانید منگوستین درجه یک را سفارش دهید.

عمده فروشی منگوستین درجه یک

درمان زخم های پوستی با مصرف منگوستین

درمان زخم های پوستی با مصرف منگوستین میوه های استوایی از سری میوه های متفاوت به شمار می آیند که ظاهر عجیب آنها از یک سو و طعم منحصر بفرد آنها از سوی دیگر، مورد توجه قرار گرفته است؛ این میوه ها در شرایط آب و هوایی کاملا گرم و در مناطق استوایی که دما در این مناطق، بسیار بالاست؛ رشد و تولید یافته و شاید علت تفاوت در ظاهر و مزه آنها همین باشد که محل تولید آنها با میوه های دیگر، کاملا فرق دارد.

اما یکی از میوه هایی که در چنین مناطقی تولید شده و کشورهای جنوب هند و تایلند و مشابه آنها از تولیدکنندگان اصلی اش به شمار می آیند؛ منگوستین است که به آن ترگیل هم گفته می شود؛ این میوه توانسته در بازار فروش میوه های استوایی، سهم بسزایی را به خود اختصاص دهد، این محصول از ظاهر گرد و کوچک برخوردار بوده و پوست خارجی آن بنفش تیره است؛ داخل میوه هم نرم و سفید می باشد.

در ادامه بپردازیم به خواص این محصول که باید گفت خاصیت های فراوانی در منگوستین وجود داشته که یکی از بهترین این خواص، درمان زخم های پوستی است؛ در این خصوص باید گفت منگوستین از خواص ضد التهابی برخوردار بوده و لذا زخم های ایجاد شده روی پوست را می تواند به خوبی ضد عفونی نماید؛ به دنبال آن زخم ها خیلی سریع ترمیم پیدا کرده و مداوا خواهند شد.

پخش مستقیم منگوستین درجه یک

پخش مستقیم منگوستین درجه یک هم اکنون پخش مستقیم منگوستین درجه یک صورت گرفته و می توانید از این محصول، مطابق با جدیدترین قیمت منگوستین بهره مند شوید، فقط پیش از اینکه این میوه را تهیه نمایید؛ لازم است بدانید که منگوستین دارای دو نوع کلی بوده و لذا قیمت این محصول، تحت تاثیر انواع مختلف این محصول، سطوح مختلفی را در بر خواهد گرفت، برای مثال می توان به این نمونه ها اشاره کرد که می توانید به دلخواه آنها را سفارش دهید:

  1. منگوستین بی دانه: این محصول فاقد هر نوع دانه بوده و بنابراین خوردن آن توام با لذت و راحتی خواهد بود.
  2. منگوستین دانه دار: دارای ۵ دانه بوده که به هنگام خوردن باید دانه ها را جدا کرد.
مرتضی خوشخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مرتضی خوشخو

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09103404739

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tidafruit@

instagram icon اینستاگرام: tidafruit@

email icon ایمیل: tidafruits@gmail.com

مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

گفت و گورا شروع کنید...
سلام چطور میتونم راهنمایی تون کنم؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
Call Now Buttonتماس بگیرید