مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 6 =

فروش آووکادو کنیا عمده

آنچه در این مقاله میخوانید.....

خواص آووکادو برای تناسب اندامپخش آووکادو کنیا عمده

فروش آووکادو کنیا عمده به شکل مستقیم و در کیفیت های بالا ارائه می شود که تازگی محصول و سلامت آن اطمینان خاطر را به مشتری خواهد داد و به دلیل ارائه عمده آن قیمت ها نیز بسیار باصرفه می باشد. خریدار نیز می تواند با خرید کلی از هزینه های اولیه خود بکاهد و سود خوبی را نصیب خود نماید در اینصورت رضایت کاملی از خرید خود خواهد داشت.

فروش آووکادو کنیا عمده

خواص آووکادو برای تناسب اندام

خواص آووکادو برای تناسب اندام اووکادو از خوراکی های مغذی بوده که دارای اسیدهای چرب غیر اشباع و کربوهیدرات کم بوده که برای تناسب اندام مناسب است و به سبب داشتن فیبر بالا و غیر قابل هضم علاوه بر اینکه سوخت و ساز بدن را افزایش داده اشتها را کاهش می دهد که این سبب کاهش وزن خواهد شد، همچنین با کاهش کلسترول بد و چربی اضافی شکم اندامی ایده آل را بوجود می آورد.

آووکادو دارای مقادیر بالایی پتاسیم بوده که با کاهش فشار خون از سکته و نارسایی کلیه پیشگیری می کند و اسیدهای چرب غیر اشباع آن از نوع اولئیک اسید است که سلامت قلب را تضمین می کند، این اسیدهای چرب خاصیت ضد التهابی و ضد سرطانی نیز دارد و به دلیل داشتن آنتی اکسیدان بالا اثر رادیکال های آزاد را از بین برده و با سرطان ها مبارزه می کند.

اووکادو به دلیل داشتن کارتنوئیدهایی مانند زاگزانتین و لوتئین برای چشم مفید است که از دژنراسیون ماکولا و آب مروارید پیشگیری می کند، تسکین دهنده علائم آرترز بوده و به دلیل داشتن ویتامین کا پیشگیری کننده از دیابت می باشد که اسیدهای چرب موجود در آن نیز افزایش دهنده انرژی است بنابراین برای ورزشکاران مفید می باشد.

پخش آووکادو کنیا عمده

پخش آووکادو کنیا عمده مرکز پخش آووکادو عمده با فعالیت گسترده ای که در این زمینه داشته و با تجربه و تخصص خود توانسته به ارائه این محصول در بهترین کیفیت ها بپردازد و با عملکرد درست خود به بهترین نحو ممکن نیاز مشتریان را رفع نموده است.

آووکادو میوه ای به شکل گلابی است که پوست برجسته و سبز با گوشت سبز و زردی دارد که در زمان خوردن پوست و دانه آن دور ریخته می شود، این میوه از زمانی که چیده شود می رسد و بر روی درخت کال می ماند که با فشردن دست بر روی آن اگر گوشتش سفت باشد میوه کال بوده و اگر نرم باشد رسیده است.

آووکادو رسیده رنگش سبز تیره تا قهوه ای است که اگر پوست آن سیاه و گوشت آن دارای لکه های قهوه ای با بافت رشته ای باشد نشانه فساد آن می باشد. همچنین دارای طعم آجیلی، عطر شیرین ملایم و خوشایندی است که در صورت وجود کپک در آن باید از خریدش صرف نظر کرد.

مرتضی خوشخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مرتضی خوشخو

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09103404739

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tidafruit@

instagram icon اینستاگرام: tidafruit@

email icon ایمیل: tidafruits@gmail.com

مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

گفت و گورا شروع کنید...
سلام چطور میتونم راهنمایی تون کنم؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
Call Now Buttonتماس بگیرید