مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 5 =

مرکز فروش آووکادو کنیا

آنچه در این مقاله میخوانید.....

خواص آووکادو برای قلبعرضه مستقیم آووکادو کنیا

آووکادو کنیا یک میوه نسبتا منحصر به فرد است. در حالی که بیشتر میوه ها عمدتاً از کربوهیدرات تشکیل شده اند، آووکادو سرشار از چربی های سالم است. مطالعات متعدد نشان می دهد که آووکادو تضمین کننده سلامت بدن است و محبوبترین میوه استوایی است. این میوه به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد مورد توجه است و به دلیل طعم خوب و بافت غنی به غذاهای مختلف اضافه می شود. مجموعه ما بزرگترین مرکز فروش آووکادو خوش طعم و تازه کنیا است اگر می خواهید با خواص آن بیشتر آشنا شوید و به راحتی آن را تهیه نمایید با ما همراه باشید.

مرکز فروش آووکادو کنیا

خواص آووکادو برای قلب

خواص آووکادو برای قلب این روزها آووکادو به یک غذای فوق العاده محبوب در میان افراد گیاهخوار تبدیل شده است. اغلب از آن به عنوان یک غذای گیاهی معجزه گر یاد می شود، که با توجه به خواص سلامتی آن تعجب آور نیست. انواع مختلفی از آووکادو وجود دارد که از نظر شکل و رنگ متفاوت هستند از گلابی شکل گرفته تا گرد و سبز تا سیاه. محبوب ترین نوع آووکادو سبز است که اغلب به آن گلابی تمساح می گویند، که بسیار توصیف زیبایی است، زیرا شبیه به گلابی بوده و پوستی ناهموار دارد.

گوشت زرد مایل به سبز داخل میوه خورده می شود اما پوست و دانه آن دور ریخته می شود. آووکادو بسیار مغذی است و حاوی طیف گسترده ای از مواد مغذی از جمله ۲۰ نوع ویتامین و مواد معدنی مختلف است. اگرچه آووکادو حاوی ۹ گرم کربوهیدرات است ۷ گرم از آنها فیبر هستند، بنابراین تنها ۲ کربوهیدرات خالص وجود دارد که این یک غذای گیاهی کم کربوهیدرات به شمار می آید.

آووکادو حاوی کلسترول یا سدیم نیست و چربی اشباع کمی دارد، سرشار از چربی های سالم، فیبر و مواد مغذی مهم مختلف است. به همین دلیل است که نه تنها برای قلب مضر نیست بلکه به بیماران قلبی مصرف آن توصیه می شود. پتاسیم یک ماده معدنی مهم است اما در غذاهای کمی یافت می شود. آووکادو دارای پتاسیم بسیار بالایی است که میتواند از سطوح سالم فشار خون حمایت کند بنابراین اگر از بیماری قلبی رنج می برید حتما آووکادو مرغوب و ارگانیک میل کنید.

عرضه مستقیم آووکادو کنیا

عرضه مستقیم آووکادو کنیا

مجموعه حاضر وارد کننده و عرضه کننده اصلی آووکادو کنیا است و برای خرید مستقیم آووکادو می توانید از طریق این سایت معتبر وارد شده و از محصولات بی نظیر و میوه های گرمسیری و استوایی ما آووکادو تازه و درجه یک را مستقیم و بی واسطه سفارش دهید. علاوه بر آووکادو کنیایی، بلوبری، دراگون فروت، رامبوتان و دیگر میوه های خاص و کمیاب را در این مجموعه به راحتی و با قیمتی بسیار مناسب پیدا خواهید کرد.

مرتضی خوشخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مرتضی خوشخو

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09103404739

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tidafruit@

instagram icon اینستاگرام: tidafruit@

email icon ایمیل: tidafruits@gmail.com

مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

گفت و گورا شروع کنید...
سلام چطور میتونم راهنمایی تون کنم؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
Call Now Buttonتماس بگیرید