مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 7 =

فروش مستقیم دراگون فروت بنفش

آنچه در این مقاله میخوانید.....

نحوه تشخیص میوه دراگون فروت رسیدهصادرات دراگون فروت بنفش

فروش مستقیم دراگون فروت بنفش در همه شهر های ایران امکان پذیر نیست، زیرا این میوه در همه شهر ها کشت و پرورش نمی یابد و هنوز، مانند سایر میوه های اصیل ایرانی طرفدران زیادی ندارد، بنابراین فعلا در شهر های تهران و شیراز، و …. در حال خریدو فروش و پرورش است.

فروش مستقیم دراگون فروت بنفش

نحوه تشخیص میوه دراگون فروت رسیده

نحوه تشخیص میوه دراگون فروت رسیده این میوه دارای رنگ بنفش غلیظ با دانه های ریز مشکی داخلش است. بذر این میوه را، می توان تهیه کرد و ان را می توان در یک گلدان متوسط کاشت بعد از مدتی که نهالش به، اندازه کافی رشد کرد این میوه ها از برگ هایش رشد، می کنند.

نام دیگر این دراگون، میوه اژدها است، ظاهر پوست این میوه که شبیه پوست اژدها می باشد یکی از مهمترین علت های این نامگذاری هست. نحوه تشخیص دراگون بنفش رسیده: برای نحوه تشخیص دراگون بنفش رسیده، این است که وقتی بذر این گیاه به خوبی و اندازه، رشد کرد این میوه ها، از برگ های ان رشد می کنند اندازه، حدودی این میوه ها، می توان گفت تقریبا برابر با اندازه با طالبی می باشد، پوست این میوه ها دارای بخش هایی، شبیه به خار بوده که شکلی مانند اژدها دارد.

اگر این میوه را از وسط ببریم و اگر وقت رسیدنش باشد داخل، ان به رنگ بنفش کاملا پرنگ است، تمامی نواحی ان به این رنگ و دارای، دانه های مشکی کوچک مانند تخمه های هندوانه می باشد. طعم این میوه، شیرین می باشد. و به ان میوه کاکتوس نیز می گویند. این میوه تنها به رنگ بنفش نیست بلکه در رنگ های زرد و قرمز و سفید نیز وجود دارد.

از مزایای این میوه می توان اشاره کرد به، سلامتی بدن، سیستم ایمنی و گوارشی، کاهش قند خون، موثر در بیماری دیابت، درمان کم خونی، سلامتی پوست و مو، از بین بردن جاش جوش واکنه، درمان برای افتاب سوختگی، درمان پوستی خشک، برای ناراحتی ها و درد های معده، درمان یبوست، جلوگیری از بیماری سرطان، بهبود عملکرد مغز، نرم کننده طبیعی برای موهای سر،برای لاغری و حتی برای زنان باردار و جنین ان ها بسیار مفید است. در ادامه درمورد صادرات دراگون فروت بنفش و خرید دراگون فروت صحبت خواهیم کرد.

صادرات دراگون فروت بنفش

صادرات دراگون فروت بنفش صادرات دراگون فروت درجه۱ بنفش، به صورت مستقیم از مزارع ایران انجام می شود. بازار توزیع وفروش و صادر این میوه اژدها یا کاکتوس، رونق زیادی پیدا کرده است، و باعث رونق زیادی در این زمینه شده است. این میوه در مزارع ها، یا در گلخانه ها به راحتی کشت می شود و در بازار فروش و صادرات قرار می گیرد. این میوه را می توان به صورت اب میوه های طبیعی، مربا، سالاد، شربت یا میوه خشک استفاده کرد.

مرتضی خوشخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مرتضی خوشخو

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09103404739

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tidafruit@

instagram icon اینستاگرام: tidafruit@

email icon ایمیل: tidafruits@gmail.com

مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

گفت و گورا شروع کنید...
سلام چطور میتونم راهنمایی تون کنم؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
Call Now Buttonتماس بگیرید