مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 2 =

پخش مستقیم دراگون فروت سفید

آنچه در این مقاله میخوانید.....

آشنایی با انواع مختلف دراگون فروتقیمت خرید دراگون فروت سفید

دراگون فروت یکی از میوه ناشناخته کاکتوس می باشد که به نام میوه اژدها نیز شناخته می شود. این میوه طعم و مزه فوق العاده ای دارد و از خواص و فواید بی نظیری برخوردار می باشد. این میوه استوایی در رنگ های مختلفی از جمله: سفید، قرمز، صورتی، سبز و زرد است. دراگون فروت سفید بسیار پر انرژی است و دارای ارزش غذایی بالایی است. پخش دراگون فروت سفید به صورت مستقیم از طریق درگاه اینترنتی با قیمت باور نکردنی امکانپذیر است.

پخش مستقیم دراگون فروت سفید

آشنایی با انواع مختلف دراگون فروت

آشنایی با انواع مختلف دراگون فروت همانطور که می دانید امروزه اکثر افراد به میوه های استوایی و گرمسیری روی آورده اند و برای بدست آوردن انرژی آن را مورد استفاده قرار می دهند. دراگون انواع مختلفی دارد که بیشتر افراد از آن اطلاع چندانی ندارند در ادامه با آن آشنایی لازم را بدست می آوری که شامل:

  • دراگون فروت سفید داخل سفیدی دارد و دارای طعم بی نظیری می باشد که بیشتر افراد از ان میل می کنند این خوردنی استوایی سرشار از ویتامین های مختلف، کلسیم و مس می باشد. این خوراکی سفید رنگ از طعم خوبی نیز برخوردار است. این دراگون فروت تازه و با کیفیت است و از ماندگاری زیادی دارد.
  • دراگون فروت بنفش از آهن بسیار فراوانی برخوردار است و برای تزیین سفره پذیرایی بسیار مجلل کی باشد این رنگ زیبا را می توانید تهیه کنید و از املاح معدنی سرشاری که دارد نهایت بهره را ببرید. هر چقدر دراگون فروت رسیده تر باشد پر رنگ‌تر می باشد.
  • دراگون فروت سبز دارای طعم و مزه ملسی می باشد که افراد مختلف خواهان خرید این دراگون سبز هستند.‌ این میوه خوشمزه و کوچک کاملا رسیده است و در برابر فشار و ضربه اصلا به حجم آن آسیبی وارد نمی شود.
  • دراگون قرمز بسیار آبدار و خوشمزه است و از کیفیت خوبی برخوردار است و بسیار شیرین می باشد این دراگون تقریبا کمیاب می باشد.

قیمت خرید دراگون فروت سفید

قیمت خرید دراگون فروت سفید دراگون فروت یکی از میوه های وارداتی است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و نوع سفید آن محبوبیت زیادی در میان ایرانیان دارد این دراگون از قیمت مناسبی برخوردار است و به عوامل زیادی بستگی دارد. خریداران می‌توانند با توجه به نوع دراگون، رنگ آن، کیفیت، مرغوبیت و نوع ارائه آن نسبت به خرید آن اقدام کنند و آن را با قیمت واقعی به دست بیاورند برای اینکه بتوانید قیمت خرید دراگون فروت سفید را ببینید.

می توانید به صورت اینترنتی اقدام کنید و از طریق وب سایت های مربوطه اقدام کنید و این محصول را در بسته بندی های مناسب و بسیار شیک به صورت عمده تهیه و خریداری نمایید. دراگون فروت سفید سرشار از املاح معدنی و مواد مغذی می‌باشد که برای درمان بیماری‌های خاص مورد استفاده قرار گرفته می‌شود به همین خاطر بیشتر افراد برای دریافت ویتامین ها، آنزیم ها، آنتی اکسیدان ها و پتاسیم همواره در پی خرید این میوه دوست داشتنی هستند.

مرتضی خوشخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مرتضی خوشخو

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09103404739

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tidafruit@

instagram icon اینستاگرام: tidafruit@

email icon ایمیل: tidafruits@gmail.com

مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

گفت و گورا شروع کنید...
سلام چطور میتونم راهنمایی تون کنم؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
Call Now Buttonتماس بگیرید