مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 6 =

فروش دراگون فروت سفید

آنچه در این مقاله میخوانید.....

نحوه خوردن میوه دراگون فروتپخش دراگون فروت سفید

دراگون فروت سفید یا همان میوه اژدها میوه نوعی کاکتوس است که در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری جهان پرورش می یابد. این میوه به خاطر تم بی نظیری که دارد در تهیه انواع دسر ها شربت ها استفاده میشود و در بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده از این رو فروش آن نیز رونق پیدا کرده است

فروش دراگون فروت سفید

نحوه خوردن میوه دراگون فروت

نحوه خوردن میوه دراگون فروت شاید برایتان جالب باشد که این میوه چگونه نیز مصرف می شود اما قبل از خوردن این محصول شما باید بدانید که بهترین میوه دراگون فروت چه ویژگی هایی دارد دراگون فروت رسیده و مرغوب رنگ قرمز کم رنگ تری دارد به این نشانه رسیده بودن و شیرین بودن آن است برای مصرف این میوه ابتدا باید میوه را از طول به دو نیم تقسیم کنیم سپس با یک قاشق گوشته میوه را از آن جدا کرده و یا اینکه پوست این میوه را گرفته و آن را به تکه های کوچک تر تقسیم کنید. طعم این میوه ترکیبی از طعم سیب ،موز ، کیوی و گلابی است.

از خواص بسیار این محصول می‌توان وجود مقدار زیادی ویتامین c فیبر و آنتی اکسیدان اشاره کرد مطالعاتی که روی این موضوع انجام شده است ثابت شده مصرف میوه دراگون فروت که در کاهش میزان مقاومت به انسولین و کبد چرب بسیار موثر بوده است میوه اژدها و همچنین برای کاهش نشانه های سندروم متابولیک به دیابت نوع دوم منجر می شود موثر است.گروهی از آنتی اکسیدان ها که به صورت فراوان در این میوه وجود دارد بهنام فلاونوئیدها هستند که به سلامت مغز کمک کرده و موجب کاهش خطر بیماری های قلبی می شود.

از رو شهای مصرف این میوه کباب کردن آن است به این صورت که آن را در سیخ های چوبی روی حرارت ملایم باید قرار داد تا کباب شود البته برای طعم بهتر آن می توان آن را دیگر میوه ها کباب کرد . روش دیگر مصرف دراگون فروت اسموتی دراگون با ماست و دیگر میوه هاست برای پایه اسموتی دراگون می توان از ماست ساده یا طعم دار و یا شیر کم چرب و حتی سرشیر و خامه استفاده کرد علاوه بر دراگون میوه های دیگری همچون کیوی و موز و انبه می توان افزود و با صرف آن لذت برد.

پخش دراگون فروت سفید

پخش دراگون فروت سفید کشت دراگون فروت همانطور که ذکر شد به شرایط خاصی احتیاج دارد از جمله نور و دمای معین امروزه کشت دراگون فروت در ایران تنها به صورت گلخانه ای مهیا شده است و بسیار محدود می باشد اما صادرات دراگون فروت توانسته نیاز های داخلی را برطرف نماید. و افراد می توانند با خرید مستقیم و یا غیر مستقیم محصول خود را دریافت کنند.

مرتضی خوشخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مرتضی خوشخو

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09103404739

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tidafruit@

instagram icon اینستاگرام: tidafruit@

email icon ایمیل: tidafruits@gmail.com

مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

گفت و گورا شروع کنید...
سلام چطور میتونم راهنمایی تون کنم؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
Call Now Buttonتماس بگیرید