مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 2 =

مراکز عرضه دراگون فروت قرمز

آنچه در این مقاله میخوانید.....

فواید دارویی دراگون فروت برای سلامتیمرجع‌ پخش دراگون فروت قرمز

دراگون فروت قرمز از جمله میوه های کمیاب در بازار ایران است. چرا که این میوه به طور بومی در کشور ایران پرورش پیدا نمی‌ کند و برای رشد این میوه احتیاج به آب و هوای استوایی دارد که این آب و هوا با آب و هوای ایران مغایرت دارد. لذا مراکز عرضه دراگون فروت قرمز به طور مستقیم با پخش کنندگان این میوه استوایی در جهان ارتباط مستقیم برقرار می کنند تا بتوانند دراگون فروت قرمز را در حجم گسترده در بازار ایران در دسترس افراد قرار دهند.

مراکز عرضه دراگون فروت قرمز

فواید دارویی دراگون فروت برای سلامتی

فواید دارویی دراگون فروت برای سلامتی دراگون فروت سفید و قرمز از جمله میوه‌های نوینی هستند که به تازگی در بازار ایران رایج شده اند. این میوه ها جزو میوه‌های استوایی هستند که نام دیگر آن ها میوه اژدها می باشد. دراگون فروتن طعم متفاوتی دارد و اکثر افراد علاوه بر خوش طعم بودن آن نیز این میوه را به دلیل خواص بی نظیرش برای پوست و مو و سلامتی بدن مصرف می کنند. یکی از فواید دارویی دراگون فروت جوان سازی پوست صورت و از بین بردن آکنه و سایر بیماری های پوستی است.

این میوه سرشار از ویتامین ث است که به کاهش چربی پوست کمک می‌ کند و تمام آکنه ها را از بین می‌ برد. همچنین از جمله فواید داروی دراگون فروت می توان به تاثیر فوق العاده این میوه در سلامت جنین و زنان باردار اشاره کرد. چرا که این میوه محبوب حاوی آهن بسیار زیادی است که این آهن باعث می‌شود تولید گلبول‌ های قرمز خون فرد باردار به مقدار بیشتری انجام شود و کم خونی در زنان باردار از بین می رود.

همچنین در ساختار این میوه خاص مقدار مشخصی فولات وجود دارد که این فولات باعث می شود خطر ابتلا به بیماری‌ های عصبی در جنین کاهش پیدا کند. میوه دراگون فروت سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است که به بهبود رشد کودکان کمک می کند از همین جهت اکثر مادران موظف هستند که این میوه را در جیره غذایی کودکان خود قرار دهند.

مرجع‌ پخش دراگون فروت قرمز

مرجع‌ پخش دراگون فروت قرمز دراگون فروت قرمز نسبت به دراگون فروت هایی که بافت سفیدی دارند طعم بهتری دارد. در واقع این نوع میوه استوایی طعم ترشی دارد که طعم ترش آن باعث شده است اکثر افراد علاقه شدید تری به آن داشته باشند. مرجع پخش دراگون فروت قرمز می‌داند که این میوه وارداتی جزو میوه‌های بسیار گران قیمت در بازار است که هر قشری از جامعه توانایی خرید آن را ندارد.

پس پخش‌ کننده دراگون فروت برای پخش گسترده این محصول سعی می‌کند که تا حد ممکن واسطه‌ ها را از میان بردارد تا تمام اقشار جامعه بتوانند با قیمت مناسب این میوه استوایی را تهیه کنند و از فواید بی نظیر آن بهره‌مند شوند.

مرتضی خوشخو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مرتضی خوشخو

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09103404739

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: tidafruit@

instagram icon اینستاگرام: tidafruit@

email icon ایمیل: tidafruits@gmail.com

مجموعه تیدا فروت شما را به خرید بهترین محصولات میوه های استوایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

گفت و گورا شروع کنید...
سلام چطور میتونم راهنمایی تون کنم؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
Call Now Buttonتماس بگیرید